Welk speelgoed van vroeger zou jij je kleine willen geven?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Hamsteren, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Ja dat fisherprice family.. dat hebben ze hier ook nog op de psz... net als die foto van dat keukentje... hihi, zo grappig.

En ja lego.... mandy is er gek op, was ik toch wel :)

2. Hamsteren

Ik had ook een knuffel achtig aapie.. die zijn duim in zin mond kon doen... die zie je ook nog wel es in de winkel...

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ja dit had ik vroeger ook!
    Kon alleen niet meer op de naam komen! Laatst vond ik al die poppetjes, en dacht waar is het ook al weer van ;)

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@mandyzmamsie: die hebben zelfs een speciale naam...
    ben het even kwijt maar bl ijkbaar was dat aardig bijzonder

ik had geloof ik 2 kleintjes EN een hele grote.

5. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    monchichi! Die zou ik ook nog wel voor m'n dochter willen kopen!

6. Saskia78

ja die dus!

geen idee waar die zijn gebleven trouwens.. ik denk bij de rest van mijn speelgoed :(
    mijn moeder heeft heel veel weg gegeven toen ze op een gegeven moment ging verhuizen.
    wel aan een goed doel overigns.. dus wat dat betreft was het niet heel erg..
    maar soms dan denk ik toch van "tja.. dat had ik toch graag aan dochterlief gegeven".

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik had ook 2 van die aapjes op een schommel :)

8. Hamsteren

Ik heb ze dit jaar zeker weten nog te koop gezien... want ik zei nog tegen mijn man dat ik ze ook gehad had....
    Ik ben nog suf aan het denken.. volgens mij toch echt in de speelgoed winkel.... maar ik blijf denken :)
    Monchichi... wel een naam die je blijft onthouden zeg maar :p

EDIT
    *googled en vind BOL.com....7,95 :p*

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn zus had een boomhuis en ik had zo'n fisherprice huis van sesamstraat geloof ik. Helemaal geweldig! Maar nu behoorlijk prijzig(vintage)
    Mijn schoonouders hebben al het speelgoed van hun 3 jongens bewaard. Omdat ze voornamelijk kleindochters hebben is mijn zoon goed voorzien in treinbanen, lego, playmobiel, transformers noem maar op.

10. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Lego, Fisher-Price garage, Electro (?), Loco, het is er allemaal nog, heerlijk! En jaaaaa de lolobal, al heet ie tegenwoordig saturnus ring of zoiets.

11. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    oh en dokter Bibber :))) (maar moet kindje wel wat ouder voor zijn) vond ik prachtig als kind!

12. Saskia78

je hebt ook dr. Bibber junior!

maar de versie die ik er laatst van zag vond ik maar beetj zozo..
    moest je hamburgers uit zn buik halen.
    tja.. dat is wel beetje vreemd vind ik dan :)

13. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    hamburgers?? nee, doe dan maar de originele!

14. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Haha deze hebben mijn ouders ook nog bewaard. Daar heb ik vroeger een hoop mee gespeeld, nu speelt onze oudste dochter daar weer mee. Leuk hoor, dat dat soort dingen dan toch weer terug komen....

Duftys, My little Pony, en inderdaad die voorloper van little people

Echt leuk en degelijk speelgoed geweest allemaal!

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Monchichi (Kiki) is gewoon te koop (zeker in Frankrijk)

16. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Leuk onderwerp!

Ik heb hier ook nog die boom staan. Hij is inmiddels een jaar of 30/35 oud. Mijn dochter vindt hem ook leuk.

Maar ik heb nog meer oud speelgoed staan:
    - bergen Barbiespullen: zwembad met tuin, tv-studio, douche, enz. De kapsalon is helaas stukgegaan, net als het paard.
    - babybedje en commode van Fleur (kleuren: oranje, geel, groen)
    - een winkelstraat van Fisher Price. Met postbode en post die in de bijpassende brievenbussen gestopt kan worden.
    - een oude opwindtrein
    - poppen met kleertjes, poppenstoel, etc.
    Mijn ouders hebben enkele dozen bewaard en mijn dochter is er heel blij mee.

Volgens mij heb ik dat aapje ook ergens liggen. Dus als antwoord op de vraag: geen idee, want ze heeft al zoveel speelgoed van vroeger.

17. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Haha jaar, dufties. Ik had ze zelf niet, maar mijn over buurmeisje wel. Wat roken ze lekker.

Ik vond het schooltje van fisher price leuk. Mijn moeder heeft hem van zolder gehaald en nu is mijn dochter er helemaal fan van.

18. Hamsteren

Ik weet nog steeds niet wat die dufies zijn... damn... ik heb iets gemist geloof ik :D:D:D

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    :)
    Ik heb de beide huizen van de foto op zolder liggen :) En ook nog een soort reiskoffertje/huis, en ik heb vrijwel alle poppetjes nog.

Het groene boomhuis heb ik ook gehad, en die ben ik helaas wel kwijtgeraakt. Die zou ik wel graag aan mijn zoon willen geven!

Deel Deze Pagina