Help! Ik blijf maar aan het wassen, want............. ons zoontje van 4 maanden plast elke keer bij het verschonen alles onder. In het begin deed hij dat ook maar het was maar een klein boogje en dat konden we goed opvangen in de luier. Toen een hele poos niet, maar nu begint het weer. En de plasboog is zo groot geworden dat ie zo over de losgemaakte luier heenplast óp het aankleedkussen en commode. En het lijkt wel dat ie er het om doet. Of ik nu lang of juist kort wacht na de fles: elke keer als de luier los wordt gemaakt, denk meneer dat ie nog even een plasje in de lucht moet doen! Wie heeft ervaring met dit en een tip om zo'n plasboog op te vangen?? Ik heb al een dubbelgevouwen hydrofiele doek half óp het aankleedkussen liggen, maar de plasboog wiebelt nogal erg, dus het vliegt alle kanten op! Groetjes, Hanna
haha, zo herkenbaar. Echt erg, een tijd terug pieste ie ook elke keer als we de luier opendeden nog eventjes alles onder. Hier hielp het als we de luier openden en gelijk een doekje op zn piemeltje vasthielden. Als je voelt dat ie plast, gelijk nieuw doekje erop en dan vang je het wel op. Dan pas luier er onderuithalen, afvegen etc.. Succes!!!!
En is de ruimte waar je verschoont misschien wat aan de koude kant? Want door die kou gaan ze juist plassen he? MIsschien dat een wat warmere ruimte dan helpt?
Zet er een knijper op De mijne doet het standaard op het consultatiebureau. Zodra hij op de weegschaal ligt...ja hoor...psssssssst! Ik denk ook dat hij het expres doet, en moet er altijd erg om lachen
hahahaha Super, hoe bendenken ze het zeg. En die camoeflage print. Ik heb me bescheurd. Zo logies eigenlijk maar bedenk het maar eens. =D> Groetjes Janna
OMG die had ik 12 jaar geleden moeten hebben! Heb nu een meisje maar na 2 jongens kan ik me helemaal inleven in jou problematiek. Het ledikantje van de jongens stond rechts van de commode. En op een dag begon mijn jongste zoon te piesen en ....had hij zn bed nat gepiest terwijl hij er niet eens in lag! Ik legde er idd ook altijd een doekje op zodat de straal iig niet zo ver kwam. Alleen die eene keer was ik wat te laat ofzo
Als ik mijn zoon ga verschonen heb ik altijd een hydrofiele luier klaar liggen. Zodra hij los gaat leg ik het er meteen op. Je kunt het natuurlijk er ook meteen op leggen. Haha. Hij heeft ook twee maal op zijn eigen gezicht geplast. Boogje ging de andere kan top haha.
Wij deden een hydrofiel washandje, Thijmen had er ook een handje van namelijk... Nu gelukkig niet meer