mijn meisje is nu bijna elf weken oud. sinds een paar weken stinkt haar adem echt vreselijk! het ruikt haast als ontlasting. nu begrijp ik dat dit waarschijnlijk komt dat haar maagklepje nog niet goed sluit en dat dit wel bij trekt. maar kan ik iets doen tegen die geur?? het lijkt me voor haar ook niet echt een lekker smaakje in de mond.
Hoiii Niet echt fijn dat haar adem zo stinkt/ruikt. Jayden heeft reflux maar dat is zuur, verder heb ik nooit geroken dat hij uit zijn mondje stonk. Miss zeg ik nu wel iets heel raars of geks maar kan het miss zijn dat er ergens een ontsteking zit ofzo. Ik zou ff naar de huisarts/kinderarts gaan en het daar ff na laten kijken. Heel veel succes, ik zou het verder niet weten wat het anders kan zijn. Liefs wolly
kan ze wel goed haar ontlasting kwijt? Misschien is ze verstopt, kan dan dat je uit je mond gaat stinken.
ze is inderdaad verstopt. heb haar vandaag wat laxeermiddel gegeven had ik al eerder gekregen van de HA omdat ze al eerder erg verstopt zat. als het nodig was mocht ik het voor haar gebruiken,ben wel terughoudend erin maar het was nu echt wel nodig. wist alleen niet dat ze dan daardoor ook uit haar mond kan gaan stinken. nou je moet morgen ook naar de osteopaat. misschien kan die ook iets helpen