11 maand en ze kan zich totaal niet zelf vermaken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama aes, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Anne is nu bijna elf maanden en nog steeds kan ze niet goed zelf spelen.
    het wordt eigenlijk alleen maar erger ze wil de hele dag aandacht krijgt ze dit niet dan is het echt schreeuwen Ik heb wel geprobeert haar gewoon te laten huilen maar dan wordt ze echt helemaal overstuur.
    Ik ben nu echt de hele dag met haar bezig(best vermoeiend)
    Ze kan nog niet kruipen of tijgeren ik hen wel eens het idee dat ze daar echt aan toe is dat ze zich dan beter kan vermaken.
    Maar ze doet het gewonn niet wat ik ook probeer ze wil alleen aan mijn hand of langs de tafel lopen.
    Maak me soms wel eens zorgen omdat ze nog helemaal niet overeind komt oid als ze ligt dan draait ze wel op haar buik maar dan is het gelijk huilen. omdat ze een hekel heeft aan om op haar buik te liggen.
    Hoop dat een van jullie hier ervaring mee heeft en mij wat tips oid kan geven.
    groetjes gerdien

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    In de wipstoel zetten als je bijvoorbeeld aan het koken of strijken bent? Dat ze je kan zien? Doe ik altijd namelijk....

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    pfoeh. Mijne is ook 11 maand maar kan zich prima vermaken. Wij hebben haar ook eigenlijk altijd op de grond liggen, toen ze nog kleiner was. Ze kon zich daardoor vrij snel draaien en ook kruipen doet ze vanaf de 7 maand. Doordat ze zelf kan bepalen waar ze is en zo kan ze zo rustig een half uur / 3 kwartier met haar speelgoed bezig zijn. Dus misshcien is dat was, haar veelvuldig op de grond te leggen?

4. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    Mijn dochter kan ook nog niet kruipen ( ze is wel iets jonger), maar kan zich wel prima vermaken. Meestal leg ik een kleed op de grond en leg ik een paar speeltjes om haar heen en zo stimuleer ik haar om de speeltjes zelf te gaan pakken, en daar is ze echt wel een tijdje zoet mee. In de box is het altijd wel gelijk huilen trouwens.
    Ik blijf meestal wel bij haar zitten en moedig haar aan. Maar ik doe dan wel mijn eigen ding ( de was opvouwen, lezen, tv kijken etc). Zo ben ik toch met haar bezig maar toch niet op zo'n manier dat het vervelend/vermoeiend voor mij is.

5. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heb je al eens geprobeerd een mandje neer te zetten met allerlei speelgoed, dekseltjes en doosjes? Die kan ze dan leegplukken, vinden ze meestal heel leuk!

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja precies Lilith, dat vind Iman ook geweldig!

7. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ik zal het morgen eens proberen.
    Vandaag waren we op bezoek bij mensen met parket vloer nou en daar kon ze zich wel vermaken hoor ze heeft bijn drie kwartier rondjes op haar kont gedraait (misschien moet ik dat maar aanschaffen ha ha ha)

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

HAHAHAHAHA GERDIEN!

Duur speelgoed, even een parketvoertje laten leggen voor Anne :)

Deel Deze Pagina