Daan is nu een jaar en ik wil zo graag dat hij gewoon geen flesvoeding meer wilt. ´s Morgens en ´s avonds wilt hij gewoon nog heel graag een fles terwijl het toch echt tijd is vooral ´s morgens gewoon zijn boterham te eten met drinken en ´s avond hij eet voor een bouwvakker maar die fles doet hij ook een moord voor. Soms gaat het een dag goed en kan ik het redden met 1 fles maar hij staat echt te huilen bij de keuken en eet of drinkt dan ook een dag slecht net zolang dat hij weer flessen krijgt. ´s nachts komt hij ook nog vaak zat voor een flesje daar heb ik dan minder moeite mee. snappen jullie me verhaal nog? Heeft er iemand tips? Liefs Fleur
Dano is nog niet van die leeftijd, misschien helptn het om het heel langzaam af te bouwen. dus als hioj gewoon brood heeft gegeten, steeds een beetje minder flesmelk erna. tot hij er niet meer om vraagt.
Zolang hij nog aangeeft het te willen hebben, zou die het wel nodig hebben. Ze willen het vaak ineens vanzelf niet meer.
Maar met een jaar horen ze toch geen flessen meer te krijgen in principe? Hij heet er 's morgens 1 tussen de middag 1 in zijn antilek beker na zijn brood en voor het naar bed gaan. Ik krijg het eindelijk zover tot 180cc maar bij minder is het huis te klein. Ik weet wel dst een kind weinig te wllen heeft in principe maar ik weet het ook niet
Marki was ook dol op de fles en heb het maar zo gelaten hij kreeg elke ochtend en avond een fles en daar genoot hij echt van hij gaf zelf aan waneer hij het niet meer wou meen met 16 maanden dat hij zoiets had van nu is het wel goed zo.
Britt krijgt savonds voor het slapen ook nog een fles pap en zij is al ruim 20 mnd. 's morgens niet meer .. maar kan je niet een boterham geven met een beetje warme melk .. mss pikt hij dat wel
Volgens mij hoeven ze niet per se geen fles meer vanaf 1 jaar. Jaime zit ook nog steeds aan de fles. 's Ochtends pap, 's middags nog melk en ook na het avondeten tikt ze een fles van 180cc weg. Als ze het nodig heeft waarom niet. Op het cb zeiden ze tegen mij dat ik wel mocht overstappen op gewone melk ipv de flesvoeding. groetjes sens
we kunnen zijn melk niet vervangen voor gewonen ivm allergie. Ik ga wel kijken hoelang hij ze nog wilt. We zullen wel zien. Ik dacht dat eigelijk iedereen hier wel vanaf een jaar van de flessen af was
Nou volgens mij niet hoor.Bij de novembermama's 2006 zitten ze volgens mij ook nog allemaal aan de fles. Wanneer moet je naar het cb voor zn prikken? Anders vraag je het dan even. En mag hij wel sojamelk?
soja is hier nog verder uit de boze dan gewone melk dus dat kan helaas niet. Daan krijgt alleen bij de ha zijn prikke we zijn het contact heel voorzichtig opnieuw aan het opbouwn met het cb. de kinderarts heeft wel zoiets dat hij teveel melk krijgt nog op een dag in verhouding wat hij er nog bij eet maar de dieetsit weet ook niet zo goed wat we moeten laten vast voedsel is in onze ogen toch belangrijker dan zijn flessen.