Eerste kleertjes kopen m/v

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door DotjePK, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DotjePK

    DotjePK Bekend lid

    11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Hoi
    Even een vraagje, mijn moeder, man en vriendinnen willen graag baby-kleertes kopen/geven. We hebben geen idee wat het wordt, en ik weet niet of ik dat over een paar weken wel wil weten....
    Hoe hebben jullie dat gedaan met kleertjes?
    (rompertjes lukt nog net = wit/hema:D)
     
  2. Sas82

    Sas82 Lid

    1 sep 2012
    64
    0
    0
    Hier wisten we tot het eind niet wat het werd. Degene die kleertjes hebben gekocht hebben dan ook neutrale kleuren gekozen. Veel witte pakjes, pakjes in natuurlijke kleuren en pakjes met groene of gele accenten. Er is genoeg te vinden!
     
  3. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief

    Ik zou niet teveel witte pakjes halen.
    Als de kleine er is wil je hem of haar (en zeker voor een meisje)
    Toch ook roze/blauw aan doen.
    Dan blijven de neutrale snel liggen. Pakjes zijn heel snel geshopt. Ook online.
    En je krijgt ook zoveel.

    Je kan ook een meisjes en jongens set kopen.
     
  4. Peony84

    Peony84 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Wij weten ook niet wat het wordt (wilden we ook echt niet).
    Ik heb zelf een aantal pakjes in maat 56 gekocht. Vooral wit met soms een rood of zacht groen accentje. We hebben een paar kleertjes gekregen, ook allemaal uniseks.
    Voor die hele kleintjes vind ik witte pakjes toch het schattigst staan. Voor maatje 62 gaan we dan tegen die tijd wel shoppen in het roze of blauw....
     
  5. 7nov12

    7nov12 Bekend lid

    13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor die hele kleintjes vind ik neutrale kleuren toch het leukste. Wij wisten dat het een jongetje werd maar hadden kleertjes die een meisje ook aangekund had.

    Op noppies.nl heb je een hele leuke newborn unisex lijn. Hadden wij het eerste pakje voor ons mannetje vandaan.
     
  6. didi77

    didi77 Actief lid

    9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lime groen en turquoise vond ik bij zowel mijn dochters als zoontje leuk staan. Neutrale broekjes zijn altijd handig en dan de gekleurde truitjes er later bij?
     
  7. Rozaly

    Rozaly Bekend lid

    26 apr 2011
    736
    0
    16
    Hier ook wit en grijs, maar je moest soms goed zoeken. Vind zelf de nijntje spullen vd Prenatal zo leuk, terwijl k echt niet van figuurtjes op kleding houdt.. maar heb al verschillende setjes weg gegeven aan zwangere vriendinnen :)
     
  8. LieveMamaTrix

    LieveMamaTrix Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wij hebben ook al die tijd niet geweten wat het werd. We kochten en kregen allerlei neutrale kleertjes. Soms wel wat stoerdere unisex dingen, omdat ik bij hoog en laag beweerde dat we een jongetje zouden krijgen... En ik ben sowieso erg dol op grijs en comfortabel vind ik ook belangrijk voor die hele kleintjes... Dus daar is genoeg in te vinden hoor. Als hij/zij er is kun je op je gemakje op geslacht shoppen.
    Zo hebben wij lekker wat jurkjes en rokjes bij-geshopt!
     
  9. bloemetje86

    2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij weten niet wat het wordt en dit willen we ook echt niet! Heb 1 setje mt50 echt voor een jongen en 1 setje echt voor een meisje gekocht omdat ik het zelf wel leuk vind als het geboren is echt iets meiden of echt iets jongens aan tedoen. En de rest van de kleertjes die ik heb gekocht en gekregen die zijn neutraal. wit creme maar ook geel/groenig en rood. van mt 62/68 heb ik nog niet veel zo'n twee setjes maar die maten krijg je ook vaak van de kraamvisitie en anders is het nog snel gekocht.
     
  10. DotjePK

    DotjePK Bekend lid

    11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Dank voor de reacties, ik heb even zitten kijken naar de serie van noppies, echt super leuk.
    Kom ik thuis uit mijn werk, ligt er een envelop op de mat, met truitje uit die serie van unisex noppies..... super lieve schoonzus & zwager :D:D:D

    Dus zeker goede tips, dank ladies
     
  11. Mamalin83

    Mamalin83 Bekend lid

    2 dec 2012
    814
    0
    16
    Bij onze dochter wisten we ook niet wat het werd, en had ik verschillende setjes neutraal gekocht/gekregen. Mijn ervaring was echter dat toen ze eenmaal geboren was ik haar toch liever echte 'meisjes' kleertjes aandeed! Want de setjes met (lime)groen, vond ik op dat moment toch te 'jongensachtig'. Ik zou dus niet té veel neutrale kleding kopen. Een paar setjes is genoeg, daarna lekker shoppen (vandaag besteld, morgen in huis...) ;)
     

Deel Deze Pagina