Welk speeltoestel in de tuin?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Anan, 4 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Trampoline. Die van Berg zijn aanraders. Netten er omheen zijn ook allemaal strak gespannen. Van andere merken nog weleens losser en ziet er minder mooi uit.

Het huisje is ook favoriet! Glijbaan ook.

Zandbak hebben we niet, maar zouden we ze ook een plezier mee doen.

2. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Wij hebben ons speeltoestel juist weggedaan... Onze dochter van 1,5 is heel erg ondernemend en die kon niet meer alleen in de tuin doordat ze elke keer erop klom en dit echt heel gevaarlijk.
    We hebben hem verkocht en nu kan ze weer heerlijk in de tuin spelen.

Trampoline zou ik echt met net doen (niet het mooiste wel het veiligste)

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Onze vorige tuin was niet zo groot, toen hebben we een houten huisje gekocht met aan de voorkant een trap en daarnaast een glijbaan en eronder een zandbak. Was lekker compact, kon in een hoek staan, doordat de trap ook aan de voorkant zat.
    Tweedehands via marktplaats gekocht.
    Nu zijn we 6 jaar verder, hij is nog steeds prima. We hebben nu wel een grotere tuin, dus mijn man heeft zelf een enorme zandbak gebouwd, en aan het huisje balken met schommels.
    En een trampoline.
    Alleen zou ik hem niet ingraven, óf ingraven met net, want het was bij mij veel pijnlijker om naast de trampoline te springen toen hij ingegraven was (op vakantie een keer). Wij hebben hem nu niet ingegraven, we moeten hem af en toe verplaatsen om het gras eronder te kunnen maaien.
    Het meest favoriet op elke leeftijd (oudste is 7, jongste 1) is de zandbak, en daarna de trampoline. De schommels af en toe en het huisje spelen ze zelden in.

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wij hebben een ingegraven trampoline zonder net, een zandbak en een speelhuisje met een glijbaan en twee schommels. Oh, en zo'n wipkip maar dat zou ik niet doen, er wordt weinig mee gespeeld. Wij hebben een grote tuin, zorg ervoor dat je nog lekker veel gras overhoudt om te spelen!

5. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier is de ingegraven trampoline ook een megasucces voor onze peuter van 2.5. Hij springt heel goed; gelukkig doet hij nog geen stunts erop ;). Verder hebben wij achter ons huis een megaspeeltuin dus geen speeltoestel. Hij stept graag in de tuin of voetbalt. Of speelt met de aquaplay of het zwembad. Of stoepkrijten of bellenblazen bijv haha.

6. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Hier de ingraaftrampoline en het huisje een groot succes. Het huisje vind ik zelf echt een schatje en geschikt voor jongere kinderen. Overigens speelt de oudste er ook nog steeds in. Er wordt hier ook nog veel in de zandbak gespeeld (staat niet op de foto).

7. Rabarber

Nog eentje van het huisje, omdat ik er verliefd op ben :D

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Welk merk is het huisje? Heel leuk!

9. Rabarber

Het huisje is van exit. Ze hebben hele leuke lieve huisjes vind ik.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier zelf een speelhuisje gemaakt: aan de voorkant een glijbaan, eronder opbergruimte, aan de zijkant een schommel (tussen de schuur en het huisje in) en dan los nog een ingegraven zandbak + grasveldje. Is een groot succes allemaal, nog steeds na 5 jaar 😉

11. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.008
    2.373
    113

Zoiets hadik ook gezien, te leuk!

Deel Deze Pagina