Hebben jullie wel eens op een rommelmarkt gestaan om je oude kleertjes te verkopen? Wat is jullie ervaring? Marktplaats kan natuurlijk ook, maar lijkt me leuker om het via een tweedehands beurs of rommelmarkt te doen.
Geen ervaring, maar ik denk dat je er vooral veel tijd insteekt en het maar weinig oplevert. Ik vind dat er zoveel (tweedehands) kledingaanbod is overal. Je moet echt mooie/goede kledingstukken hebben, wil je interessant zijn.
Ik probeer het te verkopen op marktplaats maar zoals gezegd moet je echt wat leuks hebben anders verkoop je het niet. Er is zoveel aanbod op dat gebied. Je krijgt er weinig voor terug en je hebt er veel werk van. + dat je vaak moet betalen om op zo'n markt te mogen staan...
Ik sta vaak op de IJhallen in Amsterdam. Verkoop erg goed, ook gewoon H&M en Hema enzo. Meestal is alles wel weg. Ga ongeveer 2/3 keer per jaar en verkoop voor zo'n 200/300 per keer. Verkoop dan ook wel eens wat van mezelf. Schoenen gaan ook erg goed.
Op de rommelmarkt staan vind ik dikke lol. Je wordt er niet rijk van waarschijnlijk, maar je kleertjes en spullen krijgen een 2e leven bij andere mensen. Vind ik een mooie gedachte. Anders ligt het er maar in de weg te liggen. En over 10 jaar wil niemand het meer, dan is het uit de mode. Je moet wel zeker zijn dat er niet nog een kindje achteraan komt, anders vind ik het weer zonde.
mijn nichtje heeft heel veel babykleding verkocht voor mij op koningsdag vooral meisjeskleding verkoopt goed en het zag er gewoon nog mooi uit
Jongens kleding loopt inderdaad niet zo is mijn ervaring. Ik probeer kleding te verkopen via mp maar de biedingen zijn echt belachelijk laag. Ik vraag er al bijna niks voor. Nu probeer ik ze los te verkopen en is er iig iets verkocht. Hopelijk kan ik volgend jaar met konigingsmarkt er staan om wat te verkopen.