Ik vraag mij af welke speeltoestellen ( als jullie die hebben) jullie hebben aangeschaft voor jullie dreumes van 1.5 jaar? En dan bedoel ik, in 1 keer een groot houten speeltoestel of eerst toch begonnen met de little tikes ?? IK vraag mij af wat ik beter zelf eerst kan kopen, dus ben benieuwd wat jullie zowel hebben En niet onbelangrijk...vanaf welke leeftijd`hebben jullie een glijbaan/ schommel aangeschaft?
Wij hebben quadro moveandsticks echt geweldig spul en je kunt er van alles mee maken!Hagé Speelplezier / Particulier / Speeltoestellen / Quadro
Wij hebben niks aangeschaft. Als ze op een speeltoestel wil spelen zoeken we een pleintje in de buurt op. Als het niet iedere dag tot de beschikking staat dan blijft het des te interessanter als je er dan een keer wel naar toe gaat. Ze wil dan ook heel graag buiten spelen.
Deze hebben wij gekocht toen mijn zoon anderhalf was Feber Activity Parc Speeltoestel, glijbaan - Timtoys - Speelgoed - De goedkoopste online speelgoed winkel van Nederland en Belgie Die staat hier nou alweer 8 jaar in de tuin en is nog steeds leuk, nu spelen zijn zusjes ermee. Hij gaat nu scheuren maar mag ook wel na al die jaren, is nooit opgeruimd altijd buiten gestaan! Je kan lekker klauteren en glijden. In het begin was de opstap te hoog om te glijden zette ik er een klein tuinstoeltje in en konden ze het prima zelf!!
via marktplaats heb ik voor 5 euro een klein little tikes glijbaantje gekocht indertijd. Verder een goedkope zandbak. Voor nu is dat prima - als de jongste ook wat groter is komt er misschien nog weleens wat groters - maar voor nu volstaat dit.
Wij hebben 2 jaar terug een scommel gekocht, gewoon zo'n plastic ding, kunnen ze al vroeg in want er zit een rugleuning en een ding voor tegen de buik, nu dus alleen nog een rugleuning erop zitten. Verder hebben we 2 jaar terug een schelp zandbak gekregen, en vorig jaar kregen we de glijbaan van de buren. Hier blijft het wel bij, zo'n grote tuin hebben we nou ook weer niet. Een zandbak vond ik wel fijn om zelf te hebben, ergens anders mag ze er van mij niet in vanwege alle katten die erin poepen/plassen. De glijbaan staat in de voortuin en elke keer als we naar buiten gaan moet ze even glijden, ook in speeltuinen vind ze glijbanen nog steeds heel leuk. De schommel vind ze ook nog steeds heel leuk, thuis en in de speeltuin.
Wij hebben een zand en watertafel, glijbaantje en wip. Gewoon van dat plastic spul. Ze speelt er graag mee Ohja en een schommel, die is helemaal favoriet!
Wij hebben via marktplaats een glijbaan gekocht van Little Tikes en een plastic speelgoedhuisje van Little Tikes. Verder hebben we nog een zandwatertafel en de bal en belleblaas is erg favoriet.
Wij hebben zo'n grote houten toestel met glijbaan en schommel, mijn zoontje is er gek op. Ik moet er wel altijd bij blijven natuurlijk.
Bedankt voor de reacties ! Zijn er nog meer mensen met ervaringen/ ideeen? Zo'n glijbaan van little tikes of zo'n glijbaan met kruipmogelijkheden is inderdaad ook een optie. En een schommel zou ik ook wel graag willen, maar wat voor 1 zou ik er dan moeten nemen..een plastic of een houten? Zat ook aan een speelhuisje te denken. Een zand watertafel heb ik nu staan en voor de rest nog niks bijzonders haha, behalve een loopkar en loopauto. Ze speelt ook vaak met de bal, maar om daar elke dag alleen mee te spelen...bellenblaas vindt ze ook leuk maar kan ze zelf nog niet Zit alleen met het dilemma, dat als ik een houten schommel koop, dan moet die over een paar jaar weer weg, omdat er dan misschien een groter speeltoestel komt hmzz
Als je er de ruimte voor hebt zou ik meteen iets groter gaan. Heb je op de lange termijn meer aan en je kan ze zodanig vinden dat je ze met een redelijk gerust hart alleen erop en eraf kan laten gaan.