wij hebben laatst een loopfiets bij kruidvat gekocht,mn zoontje vind het helemaal leuk,dat terwijl hij fietsen eng vind en zowieso amper iets durft. ik kan het dus iedereen aanraden!
Bedoel je dan zo eentje met 2 wielen? Zo ja weet je vanaf welke leeftijd dat is? Ons zoontje is 2 jaar en 2 maanden en ik zit eraan te denken om er eentje aan te schaffen.
Wij hebben er sinds een maand ook een. Groot succes!!! Wij hebben gekozen voor de kleinste versie van Puky (de LRM). Daar past hij goed op (hij is nu denk zo'n 90 cm) en hij maakt de hele buurt en het huis onveilig . Buiten trouwens wel met helmpje op. Bijkomend voordeel is dat een tochtje naar de supermarkt ineens veel sneller gaat dan met zo'n drentelende peuter die ieder stokje en steentje en miertje interessant vindt. Hij racet nu lekker voor me uit. Inderdaad een aanrader!
Dochter kreeg hem met 2 jaar en kon het echt goed met 2j4mnd (een 2 wieler van puky, 4-wieler is veel minder leuk en het is ook nog eens heel goed voor het evenwicht). En inderdaad het schiet lekker op met een peuter!
hier net zo als bij Yolanthe, hoewel ze er nu al weer bijna te groot voor wordt.. Maar ze is dan ook 12 cm gegroeid van haar 2e naar haar 3e verjaardag dadelijk... Maar ze heeft er érg veel plezier van gehad. Nu gaan we kijken naar een échte fiets. 14 of 16 inch... even kijken waar ze het beste op zit....