roze voor de menstruatie. Wat is dit?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Ikzelf, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik slik de 3 fasepil en moet op dit moment morgen de laatste pil slikken en dan heb ik mijn stopweek.
    Nou kreeg ik echter eergisteren (nog 3 pillen te gaan) menstruatiepijn en lichtroze bij het afvegen. Alleen bij het afvegen. Ik vond dit heel vreemd maar verwachtte hierdoor eerder mijn menstruatie (onttrekking).
    Maar het blijft alleen bij roze tijdens het afvegen en het wordt niet meer. En gisteren heb ik het voor het laatst gehad, vanmorgen niet. Het lijkt me haast stug dat dit mijn menstruatie al is. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, ik word altijd ongeveer 3 a 4 dagen na de laatste pil ongesteld. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

2. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zag dat je ook een antibiotica kuur hebt gehad. Mijn huisarts zei tegen me dat je anticonceptie pil dan minder goed werkt.

3. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Klopt indd. Ik heb gelezen dat enkel bij bepaalde kuren zo is en dat de apotheker je dan altijd waarschuwt. Ik ben er niet voor gewaarschuwd door de apotheker.

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Vaak geld dat voor de alle antibiotica

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat blijkt niet zo te zijn.
    Dat dacht men eerder altijd, maar dat is niet zo.

Je bent nog niet klaar met je strip lees ik. Wellicgt dat je menstruatie na de laatste pil gewoon weer op gang komt.

Hoe lang slik je deze pil trouwens al?

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Idd de apotheek waarschuwt als er verminderde werking is van je anticonceptie.
    Ook staat het dan in de bijsluiter.
    Het is nu niet meer voor alle antibiotica van toepassing.
    De antibiotica an sich is ook niet de oorzaak maar de diaree die veroorzaakt kan worden doordat je ab slikt maakt dat de werking minder goed kan zijn.

Hier betekende roze in het verleden ( toen ik de pil nog gebruikte) dat mn menstruatie op gang kwam.

7. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Be happy, ik slik deze pil nu een jaar ongeveer en voor mijn 2 kinderen heb ik deze pil een jaar of 15 geslikt.

Ik heb met deze pil nog nooit een doorbraakbloeding gehad. Hoe zit zoiets eruit?

Paul, ik heb Door de antibiotica geen diarree gehad dus ik ga ervan uit dat de pil gewoon veilig heeft gewerkt.

Deel Deze Pagina