Hoe zit het met het standje waarbij de vrouw op dr buik ligt en de man via achterlangs de vagina binnen komt zeg maar? Hij met zijn benen beetje wijd, vrouw met benen dicht. Is dat een goed standje? Dat is onze favo namelijk.
Ontstoken tandvlees is een ontsteking die je lichaam eruit wil hebben. Met als gevolg dat die 'alles' eruit gaat gooien. Aldus mijn tandarts.
Flossen??? 😕 nooit bij nagedacht maar er zit wat in. Volgens mij maakt t standje niet uit, als ie er maar in klaarkomt toch?
Ik zweer bij Misionaris en dan de benen de lucht in zegmaar Dan komt hij dieper en daarna een kussentje onder de billen en randjefietsen! Dus zorgen dat je nog een keer(of vaker ) klaarkomt. Dat heeft bij mijn dochter erg goed geholpen. Wij waren toen al een tijdje bezig zonder speciaal standje of wat. Die maand waren we allebei erg druk en is het er niet vaak van gekomen rond de eisprong. Met het randjefietsen meteen raak! Een vriendin van mij adviseerde dat. Zij is ermee drie keer met de eerste poging meteen zwanger geraakt!
nou het randjesfietsen weet ik eind deze cyclus te melden haha deze maand de billen in de lucht gehad en die techniek gebruikt dus over 2 weken weet ik of het heeft geholpen