hallo, ik ben nieuw hier , en ik heb altijd jong moeder willen worden, een paar keer dachten mijn vaste vriend en ik dat het zover was maar helaas, ik wilde per se een kindje, en toen het niet lukte, dacht ik er niet meer over na, maar nu voel ik me toch anders dan normaal: *pijn tijdens vrijen in me rechter lies *misselijkheid *slecht slapen *steken in lies en onderbuik *opgeblazen gevoel *veel meer eten dan normaal ik weet niet of dit echt verschijnselen zijn, maar misschien dat jullie me daar iets over kunnen vertellen. morgen ga ik naar de dokter en dan weten we meer... ik ben nog niet ongesteld geworden, dat moet eigenlijk pas over een week, maar het meeste wat me verbaast, is de pijn die omhoog komt tijdens het vrijen, dat heb ik nog nooit gehad, en daarna blijft het enkele uren pijn doen. ik hoop dat jullie me een paar antwoorden kunnen geven, zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben, als ik morgen naar de dokter ga liefs lil devil
Hallo lil devil, en welkom. Allereerst, ik denk dat dit topic verplaatst zal worden naar zwanger worden, dan loop je je niet suf te zoeken. De verschijnselen die je hebt kunnen idd zwangerschapssymptomen zijn, maar ik denk dat het nog een beetje vroeg is om ze te voelen, aangezien je pas binnen een week ongesteld moet worden.De dokter zal waarschijnlijk ook nog niet kunnen zeggen of je zwanger bent. Als ik jou was, zou ik nog een weekje afwachten en als je dan niet ongesteld wordt een testje doen. Heel veel succes, ook bij de dokter! Lucia
Hoi Lil devil, ik sluit me aan bij Lucia, de huisarts zal nog niet veel voor je kunnen doen, ik zou nog even afwachten tot je ongi moet worden en dan een testje doen. (anders zouden wij allemaal een week voordat onze ongi begint naar de huisarts rennen )
Ik sluit me aan bij wat hiervoor is gezegd. Ik denk ook dat het nog wel heel erg vroeg zou zijn om iets van een eventuele zwangerschap te merken.
Ik denk niet dat de ha al iets voor je kan doen, en pijn tijdens het vrijen is niet echt een zwangerschapsklacht.. Kijk eens bij "zwanger worden" daar kun je veel lezen over dit soort dingen
de huisarts kan nog niks doen lijkt me... tegenwoordig hoef je daar ook niet meer heen als je zwanger blijkt maar meteen naar de verloskundige of gyn. er worden altijd veel vragen gesteld over is dit een klacht dat bij zwanger zijn kan horen... ik denk dat er ontelbare klachten zijn die daarbij kunnen horen of juist helemaal geen dus het is eigenlijk nooit te zeggen en je moet dus gewoon afwachten en later na je ongi testen meer kun je niet doen lijkt me! veel succes!