We willen de kamers wat opknappen en de jongste 2 bij elkaar op de kamer leggen. 2 bedden wordt wel erg krap, dus dan moet er toch een stapelbed in. Ik heb er een hekel aan wat betreft het verschonen/opmaken van het bovenste bed, maarja… Ik wil een simpel bed. Zag leuke bij de Leenbakker, maar super slechte reviews . Zie er ook eentje bij Ikea. Vind de kleur beetje saai, maar wel betere reviews. Welk stapelbed hebben jullie en is deze stevig? Niet dat we er doorheen zakken als we even een boekje voorlezen enzo…
Wij hadden stapelbed Ties van leenbakker. Ik vond het een prima bed. Toen wij het bed niet meer nodig hadden wilde mijn stiefzoontje hem graag bij zijn moeder hebben. Dus uit elkaar en daar weer in elkaar gezet. Het bed is later nog een keer mee verhuisd toen zij een ander huis kregen en ook daar staat hij weer prima! Dus wij zijn heel goed tevreden met het Leenbakker bed
Wij hebben er 1 van kinderkamer webwinkel met een kledingkast eronder. Die is erg stevig, maar ook best prijzig. En de kledingkast is alleen handig voor hangkleding. En we hebben er 1 van wickey, maar die is voor de wat jongere kinderen (weet niet hoe oud die van jou zijn). Die is ook stevig, maar daar kun je niet onder zitten. Die is wel een stuk goedkoper.
Wij hebben een Ikea stapelbed. Die is nu al zo'n 15 jaar in gebruik en is nog prima. Een grijs metalen bed. Ik zie niet meer deze bij de ikea, dus kan niks zeggen over de stapelbedden die ze nu hebben. Op marktplaats zie je wel aardig wat stapelbedden staan die hetzelfde zijn als die van ons. Hij heette svarta.
Wij hebben deze https://www.wehkamp.nl/flexworld-stapelbed-puck-puck-90x200-cm-150369/?origin=orderdetail_product_image Hij kan best wat gewicht hebben. Maar ik vind het tweede bed wel laag. De prijs wisselt vaak. Wij hebben hem voor iets minder dan 400.
Ik zie dat deze er idd niet meer is, wel in België. Op marktplaats zie ik er idd wel een paar staan, daar ga ik ook eens naar kijken dan. Bedankt!
De meiden liggen hier in een tuffing van ikea. Hij is niet mega hoog dus wel prima te doen met opmaken. Kwaliteit kan ik nog niet veel over zeggen, hij staat ruim 2jr.