Welk stel werkt er beiden onregelmatig?? Tips gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Miranti, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hoihoi,

Ik werk nu ook in gehandicaptenzorg. Ik ben van het flexbureau afgestapt omdat ik dat niet meer wilde en wel wat vastigheid wilde. Minder dan 28uur werken gaat hem niet worden voor ons, want mijn vriend verdient helaas niet genoeg om dan rond te komen. Dus dat is zo balen!
    Maar bij het flexbureau zou wel een idee zijn, maar ik weet dat ik dat zelf niet zo leuk meer vindt, want was blij dat ik daar vanaf was eigenlijk.

2. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Ook hier werken wij beiden onregelmatig, man in 3 ploegen en ik zelf wisselend in dag/avond. Wij hebben het geluk dat ik mijn diensten zoveel mogelijk op de diensten van mijn man kan aanpassen in goed overleg op het werk. En ook maken wij gebruik van flexibele opvang. Ik moet zeggen ik vind het allemaal heel goed te doen

3. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ok. Ja ergens heb ik het ook het idee dat ik me misschien wel druk maak om niks, maar dat komt omdat we beiden totaal geen vastigheid hebben nu. En straks alles onregelmatig blijft. Gelukkig kan mijn vriend wel zijn rooster iets aanpassen op die van mij, maar dat kan niet elke week.
    Opvang in de vorm van kinderopvang/gastouder heb ik het liefst niet, omdat we niet ruim zitten. Maargoed, als geen andere optie is dan heb je weinig keus .

Nog meer mensen met tips/ervaringen?!

Deel Deze Pagina