eh nou ja, m'n vader heeft betaald (heel fijn). En ik ben echt helemaal in de gloria! Was ook wel lachen want manlief was een beetje grieperig en wilde dus niet mee, maar ja, ben vandaag wel 30 weken zwanger en vaak zit er een levertijd op die dingen dus hij moest wel. "Nou jij wil persé die E3 en ik zou zo'n ding nog niet herkennen alstie voor m'n neus stond" zei hij. (effe voor de goed orde, ja ik wilde die heel graag, maar ik stond ook nog wel open voor andere mogelijkheden hoor) Nou goed wij naar de winkel, stond er daar eentje in de aanbieding. Komt er op neer dat ik een standaardpakket aan assecoires gratis heb gekregen. Was hij wel rood, maar ja. En we konden 'm gelijk meenemen. "Goh, toch wel een hele fijne wagen" zei manlief toen hij er buiten achter liep.......... maar goed het is dus deze geworden. En we hebben er ook het zitje voor een eventuele tweede bijgekregen dus voorlopig kunnen we vooruit: Ben helemaal blij! Linda
Leuke wagen, alleen het stoeltje voor de tweede vind ik een beetje sneu... die gene die achterin zit zit alleen maar tegen een rugleuning aan te koekeloeren.
ik heb die wagen toevallig gister in de stad gezien mijn vriend zei ook al wat sneu voor die oudste die kijkt idd tegen een rugleuning aan
Dat hoor ik nou steeds. Maar als jij achterin de auto zit kan je toch ook niet voor je kijken? dan kijk je toch ook opzij? Het praktisch van deze is dat de wagen niet langer of breder wordt met twee kinderen. Ik heb heel vaak met een rolstoel in winkels e.d. gelopen, en ik vind dus de wendbaarheid en de praktische kant van de wagen het belangrijkst. Ben te vaak tegen een hoop onpraktische dingen aangelopen naarmate de stoel groter werd (electrische rolstoel). Ik wil heel graag twee kinderen en het liefst ong. 2-3 jaar ertussen. Dus ik ga het tweede stoeltje (als alles loopt zoals ik het wil) alleen gebruiken voor langere afstanden. Die eerste wil dan toch ook hele stukken lopen. Maar goed, dat is ieder voor zich. Wij zijn hier blij mee en dat is het belangrijkste. Linda
Ik vindt het wel handig zo een zitje, wij willen over een tijdje ook een 2d en Yildiz zal dan te klein zijn om lange afstanden te lopen dus dan is dit heel handig. leuke wagen! Zijn die zitjes alleen bij dit merk kinderwagen te krijgen?
Ik ben sowieso heel erg blij met m'n vader hoor, ook zonder die wagen. M'n schoonouders wilde 'm ook geven, maar ja, mijn ouders waren ze net voor om te zeggen dat we dat van hen kregen (eigenlijk omdat m'n moeder zich versprak). Wat dat aangaat heb ik het gewoon getroffen. en anders had ik deze gekocht maar dan 2e hands. Linda