Heb je hem ook gehad ? Heb het bonnetje nog en de verpakking is dicht. Ik dacht ik neem hem mee en kijk dan wat er over gezegd word. Ik kan hem nog ruilen
Zie verschillende Powerbank van rond de 30 euro. Merk: trust , xiaomi. Is dat wat? Of andere tips? Wil niet meer dan 30 euro uitgeven?
Ik heb al jaren een xtorm met 5200 mah en hiermee kan ik mijn telefoon ongeveer 2,5 keer opladen. Heb deze met t-mobile punten gekocht volgens mij, zie hem nu bij bol.com voor 31,95. Met die van de Action zal je 1 keer op kunnen laden, de kwaliteit ervan weet ik niet. Ik heb bv zo'n oproloplader van 1 euro voor op mijn werk en die moet ik ongeveer elk jaar vervangen omdat ie het dan slecht gaat doen.
Met deze kan je je telefoon nog veel vaker opladen, maar hij is wel vrij groot en zwaar. https://www.pdashop.nl/product/742747/trust-urban-primo-powerbank-12-500-mah-zwart.html?_ga=2.29999996.2109265368.1501614033-309015933.1501614033
Wij hebben dezelfde en wij hebben er echt plezier van. Als ie vol is kunnen we er 2 telefoons en de tablet mee opladen en dan is ie nog niet leeg. Dus zou hem zeker niet terug brengen.
Oh wacht deze is 10000 mah, ik keek naar de link die iemand plaatste. Met 10000 mah kan je inderdaad zo'n 5 keer je telefoon opladen.
Ik laad er ook meerdere keren iPad of iPhone mee op hoor. En de lichtjes geven aan hoeveel er ongeveer nog inzit.
Je loopt bij die extreem goedkope (lees: slechte kwaliteit) power banks een wat grotere kans dat de lithium batterijen ontploffen. De fabrikant stopt dan bvb gerecycled batterijen in z'n produkt ipv nieuwe, of de draadjes zijn niet goed aangesloten. Zeker zo'n ding niet in je broekzak stoppen en uitkijken met vocht/water en hoge temperaturen. Ik gebruik om die reden wel gerenomeerde en iets duurdere merken zoals Anker, maar Xiaomi hierboven al genoemd, is echter ook prima en wordt hier in Azië veel verkocht.