Hallo allemaal, Momenteel snotter ik me wat af en heb brandende ogen. Deze reactie heb ik nog niet eerder gehad. Ik ben echter wel een tijdje geleden getest en daar kwam onder andere uit dat ik allergisch ben voor kattenharen en boom- en kruidpollen. Nu zou ik graag willen weten of er een medicijn is die voor deze beide allergieen tegelijk werkt en zo ja, of ik deze dan zonder recept kan kopen in de apotheek. Hoor graag van jullie!
Verkoopt de lidl dat ook? SUPER!! haha ... nooit geweten! En dit medicijn helpt voor de beide allergieen? Want dan ga ik vandaag nog op zoek naar een lidl en inslaan maar! Is toch geen geld ...
Livocab oogdruppels. Helaas reageert mijn lichaam veel te sterk op de bijwerking van cetirizine dus die gebruik ik niet, maar het werkt wel goed tegen allergieën.
Wat is de bijwerking van cetirizine? Het is juist een niet sufmakend antihistaminicum. Als je die voor het slapen neemt, heb je nergens last van.
Dit is overigens een bijwerking dat 'zelden' voorkomt volgens de bijsluiter zie ik net. In de meeste gevallen kan je het dus probleemloos zonder hoofdpijnklachten nemen.
Inmiddels bij de lidl geweest en een doosje gekocht. Inmiddels wel 1,29 euro, maar dat is nog steeds een koopje. Heb er vanmiddag eentje ingenomen en toch het idee dat het wat minder kriebelt ....
En is het bij de Lidl op.... Met vlagen verkopen ze het ook bij de Aldi. En bij de etos maar dan is het ineens 5 per doosje Tip: Pollennieuws.nl: Pollenverwachting en Hooikoortsverwachting voor de komende dagen