Zondag 23 december worden mijn zoon en dochter 3 jaar! Wie kan er 2 mooie verjaardagstaarten maken voor ze? En wat vragen jullie voor prijs? Ik woon in Deurne, dat is vlakbij Helmond/Venray! Ben benieuwd! Liefs Nikkie
Kijk eens in het topic ' zelf taarten maken, show je zelfgemaakte taart' Daar zitten heel veel taartenmaaksters. Wie weet is er daar iemand die wat dichterbij woont.
Ik wil best een taartje voor je maken, maarbik kom pas een paar dagen na de 23e zelf in Deurne, maar mocht je het in Breda kunnen komen halen, dan moet je het maar laten weten... Dan stuur ik je mijn adres/website door, dan kun je daar eens kijken...
MWB, dat is jammer. Breda is voor mij te ver weg helaas.... Ik heb deze vraag ook gesteld in het taartentopic (algemene clubs).... Iemand?
Meld je even aan bij De Leukste Taarten Maak Je Zelf! en zet een oproepje in het forum "Bakken voor Anderen". Ik weet zeker dat er iemand bij jou in de buurt zal reageren. Succes!
Jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen... Ik heb gekeken op de site de leukstetaarten. Maar ik kan daar het topic bakken voor anderen niet vinden
Wat zou je precies willen hebben voor taarten en wat is de max tijd die je wil reizen of moet het bezorgd worden? Ik woon 3 kwartier bij je vandaan in Beuningen.
Ik zit in omgeving van oss misschien rookte ver? Anders mag je even kijken bij taartenvankelly (Google) en me mailen voor meer info.. Wel ff op gewone computer of laptop anders doet hij het niet goed en die is ook niet bijgewerkt mobiele site want daar kom ik niet meer op!
Wel leuk hoor. Wat wil je precies? Ik heb die dag al wel een opdracht staan, maar misschien kan deze erbij. Ik woon in Eindhoven. Misschien te ver? Anders wil ik wel een oproepen plaatsen voor je op de leukste taarten?
Ik weet dat er in Venray iemand zit die taarten maakt. Even googlen: gek op taart. dan vind je het wel.