De titel zegt het al, zijn er al mensen die het hebben en bij welke bank zitten jullie? Normaal zit ik er niet zo op te wachten maar nu heeft onze dochter echt een nieuwe garderobe nodig.
Hier ook nog niet, maar 2 keer terug had ik het ineens twee dagen te vroeg. En het kwam niet door feestdagen ofzo! Deden ze dit maar elke keer, kon ik nu ook shoppen met dochterlief! :-D
Mijn zoontje is bijna een half jaar oud en wij krijgen nu voor het eerst kinderbijslag! Ik ga er vanuit dat het per 1 oktober komt?!
Wou dat dat altijd zomaar kon. Denk dat ze niet voor niks op de kinderbijslag wacht? Maar idd morgen. Zou leuk zijn als het een beetje op tijd komt op de dag
Kijk als het alleen een beetje is dan is het geen probleem maar ze heeft nu echt een heel veel nodig en daar heb ik geen centen voor dus dan maar wachten
Het zal waarschijnlijk morgen wel op je bankrekening staan . Bij mij staat het meestal de 1ste erop. Ik zit er stiekem ook op te wachten hoor hihi. Mijn jongens hebben ff een groei spurt gemaakt zeg niet normaal
Ik heb net gekeken op mijn svb en daar verwacht 05 oktober reeds uitbetaald 01 oktober dus waarschijnlijk morgen
Vraagje, mijn zoontje is eind aug 6 geworden. Krijgt hij dan vanaf nu al meer of pas vanaf volgende kinderbijslag? Natuurlijk zie ik dat morgen maar was nu al benieuwd Heb dit weekend al heerlijk geshopt, wil even weten of ik binnen de kinderbijslag ben gebleven hahaha...
Dat is standaard 5e van de maand dat ze het verwachten... heeft te maken met evt vertragingen in de verwerking bij de banken en/of weekenden etc. Maar zoals gezegd door iedereen....morgen staat het vast wel op je rekening