Hoi ons kleine is ziek, een keel en oor ontsteking. Het zit hem sinds zijn geboorte niet mee, al sinds zijn geboorte heeft hij vaak last van oorpijnen en verkoudheid. En we hebben al een paar keer aan de antibiotica gezeten, zo ook sinds gisteren weer, zo zielig om hem zo ziekjes te zien en het ergste is die antibiotica drankjes toedienen, hij vind het verschrikkelijk en we zijn ze allemaal onderhand beu De huisarts wilt ons naar de KNO arts sturen, aangezien de klachten maar niet willen overgaan, zo mag er vanaf dat hij 1jr wordt iets aan gedaan worden. (neus/keel amandeltjes verwijderen, dit zijn de boosdoeners). En nu mijn vraag, hij kan door zijn keelpijn haast niets eten, hij leeft nu van een paar stukjes brood met roomboter en 2 bekers yoghurt. Zijn groeimelk (friso standaard 3, heet geen opvolgmelk meer) wilt hij niet. Heb zijn melk al op verschillende manieren aangeboden, koud, lauw, uit een beker, hij weigerd. Heb echt al zoveel melk weggegooid. De huisarts zegt dat het niet erg is als hij een paar dagen geen melk drinkt. Hij drinkt wel koude appelsap zo'n 150 ml over de hele dag en daarnaast dus 2 bekers volle yoghurt á 150ml per beker, dit vind hij overigens erg lekker, het koelt zijn keeltje en dit eet hij hongerig op. Mag ik hem nog meer yoghurt geven, aangezien hij iets anders als de appelsap niet wilt?? Anders ben ik bang dat hij te weinig vocht binnen krijgt, en juist nu is dat erg belangrijk. mvg een bezorgde mama.