Wij hebben sinds kort een Galaxy Tab. Superleuk ding, alleen zit hij continu onder de vingervlekken. Daar kan deze poetsmiep niet zo goed tegen. Hoe maken jullie hem schoon? Alleen met een droge doek? Dan krijg je denk ik niet alle vlekken eraf. Ben benieuwd naar poetstips
Ik maak mijn telefoon altijd schoon met een baby doekje en daarna even droog na met een papiertje. het beste is denk een beetje nat en daarna droog af doen. Maar ja denk ook dat je het moet proberen te nemen je zit er de hele dag met je vingers aan hihi. vroeg had je van die hoesjes voor je telefoon. Nu nog denk ik. Zo iets voor je tablet? Een soort plastiek dus er over heen. Maar of je dan nog je tablet goed kunt gebruiken ze reageren natuurlijk op je vingers( warmte denk ik) Succes ermee.
Je hebt plakfolie wat je erop kunt plakken. En ik veeg hier de vlekken met een droge doek weg, er ziteen dun waslaagje op je scherm dus nu hecht het vet nog niet zo aan je scherm.
ik heb speciaal spul om de tablet schoon te maken. Heb het van de bcc is speciaal voor vingervlekken. 2 keer sprayen en met het doekje erover en schoon
Hoe maak je de display van een tablet het beste schoon? In principe is een droge doek voldoende. Als het scherm erg vettig is dan kun je een schoonmaakmiddel met alcohol gebruiken. Spuit dan het schoonmaakmiddel nooit direct op de tablet maar op de doek. Er zijn ook speciale schoonmaakset voor tablets, bijvoorbeeld Muc-Off ( 12). Deze set bestaat uit een flesje schoonmaakmiddel en een microvezel doek. Naast dat het display schoon wordt werkt het ook antibacterieel. Gebruik geen papieren doekjes, deze zijn gemaakt van houtvezels en deze geven krassen!
Je hebt ook speciale doekjes bij de optien, van die droge. Die zijn ook prima te gebruiken! Die stoppen ze ook wel bij de bril als ze in een koker gaan
Niet direct op je tablet sprayen he! Als dat spul kans ziet in je tablet te komen door bv een speaker kun je last van oxidatie krijgen! En da's toch zonde!!!
Ja screenprotectors zijn te koop! En evt ook styluspennetjes om je vingers minder te hoeven gebruiken! Maar met een babydoekje? Daar zit een boel lotion in die niet bedoeld zijn voor apparatuur...
zo een spray voor beeldschermen op keukenpapier en dan scherm afkuisen, ofwel brillendoekjes die ontvetten ook.
bij de action hebben ze van die vochtige schoonmaakdoekjes voor tablets. mobiele telefoons. tv scherm etc. werken hartstikke goed en zijn niet duur. zitten er 100 van die doekjes in zoń pot