oow ik vind het zo spannend 10 juli mijn eerste echo dan zou ik ongeveer 7 weken moeten zijn. ik krijg hem zo vroeg omdat ik bij de gyno loopt en de vorige keer een vroege mk werdt ik hoop zo dat het goed is en dat het hartje klopt. het lijkt wel of de dagen langer gaan duren nu want we gaan 14 juli op vakantie dus hopelijk kan ik met een goed gevoel ook gaan. gr jojo29 meiden duimen jullie even mee
Duim duim! Spannend hoor! Ik hoop dat je een prachtige echo krijgt. Ik mag 10 juli ook weer een echo en we lopen ongeveer gelijk. Bij mij wordt het de derde echo.
hoi meid ik mag 13juli voor de 1e echo en ben dan iets meer dan 7 weken volgens mij lopen we bijna tegelijk ook ik krijg zo vroeg een echo via de gyn(ben vorig jaar mn zoon verloren nadat e 16 geleefd had) merk aan mezelf dat ik nu wel heel angstig ben voor die eerste echo ben echt heel bang voor slecht nieuws. heb zelf ook echt het idee dat het niet goed is..heel raar maar is echt zo.. hopen op allemaal goeie berichten vrijdag en voor mezelf maanda ghihih liefs
nou meiden alles was goed een kloppend hartje alleen ben iets korter zwanger dan ik dacht ik ben 6 weken en 2 dagen hopelijk hebben jullie ook een mooie echo of krijgen nog een mooie echo gr jojo29
Gefeliciteerd meid. Bij mij was ook alles goed, mooi kloppend hartje en al zeer beweeglijk, ben zoooo blij!
nou dames ook bij mij was gister alles goed.. eerst kon de gyn niks vinden dus schrok me wezeloos maar gelukkig daarna wel het zat al een stuk hoger dan hij gedacht had.. ben nu 8 weken zwanger volgens hem en het zag er allemaal prima uit.. andere met goed nieuws super gefeliciteerd!!