Welk thema kies je? (Peuterkamer)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MvLiam, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wow, als het aan mijn dochter lag hadden we de afgelopen maand een hello kitty kamer, een k3 kamer, en een my little pony kamer gehad.

ik kan het gewoon niet betalen om 3 x per maand een kamer om te gooien, dus we hebben vlinders, want dat vind ik leuk.

idd wat al eerder is gezegd, nu doen wat jij leuk vind, als hij wat ouder is kun je altijd nog voor een voetbalkamer gaan!

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij hebben ook pooh en tijgertje en eyoor, maar heel suptiel

de kamer zelf is bloesem wit (wit met licht roze zweem, valt amper op alleen als het ligt er goed op staat)

en dan 2 schilderijtjes 1 met tijgertje e 1 met eyoor (alleen het hoofd=xenos) en een paar figuurtjes van foam, en 1 grote pooh met ballonnen op het raam. voorderest is de kamer gekleurd door knuffels. dus basis is zeg maar wit en door accesoires breng je kleur aan.

echt thema kamer waarmee de muren ook behangen zijn vind ik vaak te druk, ze vind hello kitty en paarden en apen geweldig

3. meisje4

meisje4 Actief lid

21 nov 2008
    133
    0
    16
    mijn L. is nog niet aan een peuterkamer toe, maar ik vindt het wel leuk om alvast idee-en op te doen. een maritieme kamer trekt mij erg, dus dat zal het wel worden.
    @ MvLiam, waar laten jullie een bed maken als ik vragen mag?
    of heb je een handige familie of man?

4. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Toen ik de roller door de oranje verf haalde en op de muur zette dacht ik, owwww wat heb ik gedaaaaaan !! :$ gelukkig wende het aardig snel anders was er zeker een ander of lichter kleurtje overheen gegaan ;)

En jups fotografie is idd een hobby :D

5. MiSe

MiSe Niet meer actief

Novmama; toen ik las wat voor een kleuren jij had gebruikt, dat ik ook aaahhh!! :$ Maar heb je foto's bekeken en ik vind het echt een super mooie kamer en de kleurtjes zijn juist superschattig! Dat behang vind ik wel een ideetje voor mijn meisje haar kamer! ;)

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Onze zoon is er ook gek op. :D

@Mamasim:
    Ja is met de hand gemaakt.
    We hebben er net 5 laten maken, dus ze zijn ook te koop. We hebben ook een advertentie op mp, jeepbed.
    We vonden het zo'n leuk bedje, en anderen vonden het ook zo leuk en het is nergens anders te koop. Dus hebben we het zelf laten maken.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

kamertje zonder thema maar wel kleurenpatroon (vanaf 1,5 jaar). Sinds vandaag staat er ipv een ledikant een juniorbed!

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

11. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    haha dankje ;) ... Tja je hebt roze en roze ...;) in ons geval is het licht roze wij hadden van histor glitterverfgekocht om over 1 roze muur (met naam) te gaan maar je zag er helemaal niets van ... Blanke verf gekocht en glitters bij de hobbywinkel veeeeeel goedkoper en je ziet t nog ook !! :D

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ons zoontje is helemaal gek van vissen.
    Toen we zijn verhuisd ben ik dan ook opzoek gegaan naar een 'vis' thema. Hij had al meubeltjes als thema strand dus dat past er ook mooi bij ;)

Zo ziet zijn kamertje er uit (de meubels stonden er toen nog niet in).
    1 muur met onderwater wereld en de rest wit. Aan de andere kant op de muur zit nog een muursticker van een zeeschildpad en wat visjes.
    Hij is er zelf helemaal dol gelukkig mee en iedereen moest mee komen kijken naar zijn 'nemo' kamer.

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

maar dit vind ik ook wel gaaf om te zien

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dankje :)

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben ook zitten twijvelen voor dat behang van onder water wereld!
    Zo gaaf, maar aangezien Quinn nogal prikkel gevoelig is, leek het ons niet zo heel verstandig hihi
    Maar is echt super gaaf

17. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Als ik genoeg geld had gehad... ja.. dan had ik dus echt wel een 'bijzonder' bed en mooie meubels gekocht.
    Helaas lukt dat hier niet en doe ik het met accessoires.
    Jayro had een oerwoud-thema-kamer.. niet overdreven, maar een klamboe met krokodillen boven z'n bedje, dierenknuffels en wat oerwoud-schilderijtjes aan de muur. Ook wat muurstickers van de ikea. Witte meubels, maar als hoofdkleuren (in plankjes en lampjes etc. limegroen en blauw)
    We zouden een muurschildering laten maken, maar dat is er niet van gekomen. Er zitten trouwens als je googled overal wel mensen die dat maken en dat vind ik echt veeeel mooier dan stickers.

Nu moet Jayro eerdaags over naar de grotere kamer en ik ben ook nog niet helemaal over het thema uit. De muren blijven grotendeels wit, dat vind ik gewoon wat rustiger staan e wat praktischer. Ik wil wel iets doen wat Jayro leuk vindt. Hij is gek op dieren en dan vooral vogels.
    Ik wilde zelf op 1 muur een muurschildering maken van een boom met wat vogels (dat moet lukken) en daar zijn bed voor zetten. Ik wilde van zijn bed een soort boom'hut' maken door er zo'n leger-achtige tent over heen te zetten/hangen.
    De rest van de meubels, kast, tafeltje, stoeltje, speelgoedkist etc. koop ik gewoon tweedehands en die verf ik dan allemaal in dezelfde kleur. Hoofdkleur wordt dan grasgroen. Ik vind het leuk om meubeltjes etc. zelf op te knappen.
    Ook heb ik een keer een groot vloerkleed gezien, heel zacht en groen en net echt gras. Zoiets zou ik dan ook wel leuk vinden.
    Verder wat mooie grote vogels aan het plafond...
    Zo zie ik het tot nu toe voor me.. Ik hou ook niet van te veel prullaria, maar heb niet het geld om echt dure meubels te kopen, dus dan lijkt dit me een goeie oplossing.
    Mocht ik het ooit gaan uitvoeren dan zal ik wel foto's plaatsen. :)

18. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja die zagen wij ook maar wij vinden hem niet zo mooi.

Voor een meisje vind ik dit heel mooi:
    Eijffinger Wallpower Mini Flowerfield 380041 | Eijffinger Wallpower Mini | www.behangwereld.nl
    (Maarja, we hebben geen meisje haha)

Sowieso vind ik de collectie van Eijffinger heel mooi.

Firstone: Wij zijn zelf ook totaal niet handig hoor! (Al zou mijn vriend nu meteen roepen dat hij dat wel is, maar dat is 'ie echt niet ;) )
    We halen veel ideetjes uit bladen of van internet en passen dit dan toe op ons huis, hartstikke leuk!
    De meubeltjes worden gemaakt door een meubelmaker hier uit de buurt. Ze hebben soms kant-en-klare bedden maar je kunt ook zelf iets laten maken. Super leuk.

Lovely: Oh ik vind het bed van prinsje ;) ook echt super leuk!

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik ben niet zo voor thema's. ik kies gewoon dingen die funcitoneel
    ( schrijf je dat zo) zijn ( meubels ) en fleur de kamer op met dingen die ze persoonlijk uitkiezen of die ze aanspreken en bij de belevingswereld passen ( in het geval van de jongste.)

20. adi

adi Niet meer actief

Ik las dat je niet veel aankleding wilt, maar bij babypark hebben ze zo'n geweldige vissersnet die je dwars op de muur kunt hangen en daar bijv fotos aan hangen of speelgoed erin

Deel Deze Pagina