Welk thema kies je? (Peuterkamer)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MvLiam, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Adi: Dat is nou precies wat we nog zochten en wat we bij de kamer wilden! Super bedankt voor de tip, we gaan binnenkort even kijken!

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik ben ook een eiffinger fan!

ik heb ooit eens een mooie kaner gezien met sterren en strepen voor jongens,oja het behang was van Esta for Kids.

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ja je moet op de site van esta for kids kijken,en dan het thema "keek-a-boo" ,vind ik ook erg stoer!

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Leuk, een zee/botenkamer! Klinkt heel gaaf het bedje, en zo'n net erboven is ook leuk. Nog een fotolijst-tipje: bij hobby winkels koop je een soort van 3-d lijsten, waar je zelf zand en schelpen, of plastic onderwaterdiertjes ofzo in kunt doen. Foto daarachter, lijst in een leuk kleurtje en klaar.

Wij gaan straks Julie's peuterkamer rustig houden. De muren blijven wit, misschien 1 muur een behangetje of verven. Ik vind voor een meisje vogeltjes een leuk thema. Maargoed, ik heb nog wel ff de tijd :)

Mijn vriend en ik hebben allebei een ernstige Poeh-allergie, dus die komt er niet in. Andere Disney trouwens ook niet.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij hebben het autothema. Geen autobed of kast maar wel auto's op de muren en accessoires etc. Ben trouwens net bezig en ben op zoek naar een leuke autolamp. Dus als iemand nog een leuke link ziet...

6. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hier komt er ook een autokamer. We gaan zelf een autobed maken en dan komt er een kleed van Ikea in (met wegen erop) en daarvan zijn er ook muurstickers (van prenatal) die je op de muur door kunt laten lopen. En dan de meubels die hij nu heeft, die gaan naar de kamer van z'n brusje...

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Ladi, wij hebben idd ook een kleed met wegen erop. De autostickers die wij hebben zijn van Home stickers trouwens. Die zijn ook superleuk. Nu nog een autolamp en wat accessoires en de boel is compleet.
    Nu maar hopen dat nr. 2 ook van auto's houdt want onze kinderen moeten een kamer delen.

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wij hebben ook het thema zee/strand/boten. Erg leuk. Een kruising tussen expeditie Robinson en een bounty eiland idee. Wij hebben hulp gehad van een interieurstyliste (zelf helemaal niet creatief namelijk) met een zeer mooi resultaat.
    Verder heeft mijn zoontje heeft een boomhutbed en meubels.

Dit is een van de schilderijen die er hangen en het geeft gelijk een impressie van zijn kamer.

9. adi

adi Niet meer actief

foto!!! foto!!! foto!!!

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik zal morgen een foto maken. Maar ik heb nu bij mijn vorige post een foto van een schilderij dat er hangt geplaatst en dat geeft een beeld.

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
  12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij krijgen volgende week de sleutel van ons eigen huisje (hiervoor altijd gehuurd).
    Elke slaapkamer krijgt een muur met fotobehang.

Mijn oudste (zoon, bijna 11) heeft een Afrikathema uitgezocht. Hij krijgt deze muur: African Sunset posters bestellen? Koop nu je African Sunset posters op Posters.nl!
    met donkerrode accenten en omdat wij een poosje veel spullen uit afrika verzameld hebben krijgt hij dat op zn kamer.

Mijn oudste dochter (9) heeft dit fotobehang uitgezocht:
    Fotobehang Morning Sun [GE4-120] : Fotobehang en interieurstickers, decoreer je wand met Muurmode De rest van haar kamer wordt dan wit met blauw en verder met bloemen en plantjes

Mijn peuter (net 2) heeft zelf natuurlijk niks uitgezocht maar die krijgt dit: Poppy posters bestellen? Koop nu je Poppy posters op Posters.nl! of Spring posters bestellen? Koop nu je Spring posters op Posters.nl! of deze Flower Meadow posters bestellen? Koop nu je Flower Meadow posters op Posters.nl! met wit en rose

De jongste (5mnd) krijgt dit op de muur: Meadow posters bestellen? Koop nu je Meadow posters op Posters.nl! en verder ook blauw met wit (dat heeft ze nu ook)

Zelf hebben we dan een muur met een bos Autumn Forest posters bestellen? Koop nu je Autumn Forest posters op Posters.nl! (niet exact deze maar wel ongeveer) met donkerbruine meubels

13. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben geen kamers met thema's ,doen we ook niet. ben je bijna verplicht om over een paar jaar iets nieuws te doen. sophie heeft heel veel roze (geen prinsessen), en voor thijs (heeft nu nog babykamer) willen we gewoon stoere jongenskleuren doen.

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dat ligt er maar net aan hoe jij de kamer inricht. Bij ons is het een kwestie van aanpassen van accessoires. Ik hou er persoonlijk van om de muren wit te houden en werken met enkel accessoires ipv behang, muurschilderingen etc.

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    #75 Anakin, 22 aug 2010
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
    Wij hebben het boomhutbed van Lifetime voor onze zoon, op de muur simpel groen behang en een echte halve berkenboom op de muur (uitgehold, om de verwarmingsbuizen weg te werken), de verwarming weggewerkt met simpele houten latjes die we daarna gewhitewashed hebben:

De bijpassende kast is ook echt gaaf:

Op één muur een wallpaper van Eijffinger:

Als zoonlief ouder is dan kan het bed omhoog, dan wordt het een halfhoogslaper, er hoort namelijk een potenset bij. Dan kan je in het bed klimmen met een loopplankje of een ladder.

16. tulip

tulip Niet meer actief

kiwi, wat gaaf zeg!!!

17. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn zoontje heeft toen hij 3 werd een Cars-kamer gekregen. Echt helemaal over the top CARS, maar daar is hij dan ook helemaal weg van. Cars behang, cars deken en kussen, cars posters, cars lampje, cars klok, cars wekker, cars hanglamp. Ik mis alleen nog een Cars-vloerkleedje.
    Die oogjes toen hij voor het eerst naar binnen mocht in zijn nieuwe kamer: "Oooooooh papa heb jij dat allemaal gemaakt? Alles is van Cars!". Geweldig om te zien, hij was door het dolle van blijdschap.

Wel heeft hij een gewoon bed, en een gewone kast en gewone gordijnen, dus als hij Cars zat is, kunnen we gewoon het behang en de accessoires vervangen. Ben je in 1 avondje weer klaar voor het volgende thema.

Als baby had hij trouwens een geweldige Nijntje kamer, met dezelfde meubels als nu (nou ja, met wieg dan), maar met allemaal houten Nijntje figuren aan de wand die mijn ouders gemaakt hadden. En ook weer accessoires als vloerkleed, lampje, klok, etc. van Nijntje.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb gewacht met de echte baby kamer. Hij slaapt nu nog bij ons.

Dus ik kan nu helemaal los gaan voor een heel leuk kamertje.

Ik heb de kleuren babyblauw met wit. In zeilstijl/Scandinavië. Ik heb een zeilboot ( simpel) groot op de muur geverfd. In babyblauw. Leuke accessoires o.a. met bakjes met piraten erop. Verder het textiel ook in die kleuren en de kast ook.

Het heeft wel wat van deze stijl ( kleuren en textiel)maar dan voor een kind/baby natuurlijk:

Bekijk bijlage 96166

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    @ luppy:

Mijn zoontje is ook helemaal weg van Cars, maar ik was niet zo gecharmeerd van een Cars thema kamer.
    Maar gelukkig hebben opa en oma hun logeerkamertje opgepimpt in Cars stijl, dus mijn zoontje logeert nu erg graag bij opa en oma, haha.

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat mooi Anakin, maar dat was wel heel duur hé dat lifetime.

Deel Deze Pagina