Ik had altijd een ABO op de yes, maar die bestaat helaas niet meer. Nu koop ik vaak de grazia & cosmopolitain. Toevallig net t blad zwanger en de wij gekregen, dus ik kom mijn tijd ook weer door
Elle, Jackie, Glamour en Vogue. Een echte mode mama Een jaar lang een ambo gehad op de Elle, die was afgelopen heb nu een abbo op de Jackie genomen.
Heb een abo op Humo En als ik op vakantie ga of er hangt een interessante bon aan Flair. En af en toe geeft mijn moeder haar oude Dag Allemaals door ... Ben ik weer helemaal bij met de roddels .
Geen abonnementen en koop ook geen losse tijdschriften, vind ze echt veel te duur. Ik krijg regelmatig van mijn moeder tijdschriften (die zij ook weer heeft gekregen etc, haha). Ik vind de Viva leuk, de Flair soms, Linda sommige artikelen. Bladen over kinderen en zwangerschap ofzo lees ik niet meer, daar staat toch altijd meer van hetzelfde in.
Viva, flair, ouders van nu, grazia, mijn geheim, vriendin, radar, best wel veel want kan ze allemaal lezen op t werk (boekhandel met tijdschriften)
Wij jonge ouders, jij en je kinderen & ouders van nu. De groene Amsterdammer Soms psychologie magazine, Radar Modebladen koop ik nooit maar lees ik soms van mn zus. Van mijn moeder krijg ik de Gezond Nu. Magriet en Libelle lees k ook graag maar die koop ik nooit. Roddelbladen lees k niet, ook niet bij de kapper. Bladen als Viva, Flair, Vriendin eigenlijk ook niet. Linda heeft mijn man n keer voor me gekocht maar vond ik heel saai blad met veels te veel foto's. Ik lees heel graag tijdschriften. Wat ik wel irritant vind is dat bijna ieder damesblad wel een paar pagina's mode heeft met alleen maar foto's. Heel saai, blader ik altijd doorheen.
Vriendin, maar die koop ik vaak als die 1 euro is haha en anders in zo´n pakket waar de vriendin, mijn geheim en intens in zitten.
Ik heb zelf de happinez Lees daar naast nog : Vrouw, libelle, flair, viva , vriendin Die krijg ik dan via via Vind fab mama ook erg leuk.
Abo op vrienden, ouders van nu en jij en je kinderen j/m los libelle, flair, weekend, intens, mijn geheim