Welk tijdschrift lezen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door aardbei1707, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Linda
    The Optimist
    VT wonen

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik had altijd een ABO op de yes, maar die bestaat helaas niet meer. Nu koop ik vaak de grazia & cosmopolitain. Toevallig net t blad zwanger en de wij gekregen, dus ik kom mijn tijd ook weer door :D

3. Samama

Samama Niet meer actief

Elle, Jackie, Glamour en Vogue.
    Een echte mode mama :D
    Een jaar lang een ambo gehad op de Elle, die was afgelopen heb nu een abbo op de Jackie genomen.

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Heb een abo op Humo

En als ik op vakantie ga of er hangt een interessante bon aan Flair.
    En af en toe geeft mijn moeder haar oude Dag Allemaals door ... Ben ik weer helemaal bij met de roddels ;).

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Geen abonnementen en koop ook geen losse tijdschriften, vind ze echt veel te duur. Ik krijg regelmatig van mijn moeder tijdschriften (die zij ook weer heeft gekregen etc, haha). Ik vind de Viva leuk, de Flair soms, Linda sommige artikelen. Bladen over kinderen en zwangerschap ofzo lees ik niet meer, daar staat toch altijd meer van hetzelfde in.

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Quest en Zoom hebben we een abbo op, donald duck koop ik iedere week in de winkel

7. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Viva, flair, ouders van nu, grazia, mijn geheim, vriendin, radar, best wel veel want kan ze allemaal lezen op t werk (boekhandel met tijdschriften)

8. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij jonge ouders, jij en je kinderen & ouders van nu.
    De groene Amsterdammer
    Soms psychologie magazine, Radar

Modebladen koop ik nooit maar lees ik soms van mn zus. Van mijn moeder krijg ik de Gezond Nu. Magriet en Libelle lees k ook graag maar die koop ik nooit.
    Roddelbladen lees k niet, ook niet bij de kapper. Bladen als Viva, Flair, Vriendin eigenlijk ook niet. Linda heeft mijn man n keer voor me gekocht maar vond ik heel saai blad met veels te veel foto's.

Ik lees heel graag tijdschriften. Wat ik wel irritant vind is dat bijna ieder damesblad wel een paar pagina's mode heeft met alleen maar foto's. Heel saai, blader ik altijd doorheen.

9. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Vriendin, maar die koop ik vaak als die 1 euro is haha en anders in zo´n pakket waar de vriendin, mijn geheim en intens in zitten.

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik heb zelf de happinez
    Lees daar naast nog :
    Vrouw, libelle, flair, viva , vriendin
    Die krijg ik dan via via

Vind fab mama ook erg leuk.

11. S08P12