Ik zoek kitsch kerstversiering voor in onze boom. Dingen die ik leuk vind zijn vrolijk gekleurd, evt met glitter. Op de site van Teitloos zag ik hele leuke dingen als cupcakes en gingerbread hangers. Wie weet nog leuke winkels of sites met vrolijk gekleurde, kitschy kerstboomversiering?
Action hier heeft van die foute kerstballen. Ook cupcakes, ijsjes e.d. En lichtgevende kerstballen met een sneeuwpoppetje erin. Oeh, bedenk me net dat ik er bij de Karwei ook veel felle kleurtjes heb gezien.
Bij Tuinland heb ik cupcakes en ijshoorntjes gehaald. Cupcake Hanger - Tuinland, liefde voor groen Je hebt daar ook naaldhakjes en vogelhuisjes e.d. Ook felgekleurde ballen met allerlei kleurtjes gemengd met allemaal glitter enzo. Heel leuk. Ik ben een beetje zat van de standaard ballen, dus dit jaar wordt het een kleurrijke boom met niet alleen ballen maar ook allemaal andere dingen.
Rosa5, ja heel leuk. Zulk soort dingen zoek ik. Zag bij Wehkamp ook leuke dingen maar het is vaak zo duur he...
hier een hele foute kerstboom inclusief rode hertjes, cupcakes, vogeltjes en glitters. Ik koop elk jaar veel bij de hema en xenos. Daar heb je veel voor weinig,
Okee, ik ga zeker neuzen bij Action. Bij Hema heb ik idd al hele leuke dingen gezien die ik graag wil Duitsland, haha wel een beetje erg ver reizen voor een paar kerstballen
Bij de hema hebben we toch wel wat foute dingen liggen hoor, hertjes bijvoorbeeld. Ik vind ze zo fout dat ze mooi worden maar toen ik dat zei tegen een collega keek ze me maar raar aan haha
Ik heb een doos met die cupcake en ijs ballen van de action gekregen van de buurvrouw die zijn erg leuk