VtWonen, Kekmama en home&garden, quest. Maar ik zou op geen van allen een abbo hoeven... koop afentoe een los nummer en deel die dan met vriendinnen, of ik leen bij de bieb, maar die heeft niet zoveel keus bij ons.
Bij de bieb hebben ze hier niet veel keuze. (Margriet, Libelle, kekmama, ouders en nu, Eva en nog wat) De Linda vind ik niet wat.
Flow, Linda, Happinez, Psychologie magazine, Libelle, Margriet, Viva. Als je van tuinieren/huisinriching houdt zou je naar vt wonen of een andere woon/tuinier blad kunnen kijken. Je zou eens een maandje het digitale tijdschriftpakket van tijdschrift.nl kunnen nemen. Daar zit van alles in. Kun je kijken wat je leuk vindt.
Flow - heb een aantal jaren een abonnement, maar raak nu wat verveeld. Wendy - positief ingestoken, ook wel eens fijn. Delicious - lekkere, maakbare recepten!! De Libelle lees ik eigenlijk nooit, maar las ik als klein meisje altijd van mijn moeder. Misschien binnenkort weer eens kijken. Het voelt een beetje tuttig en oudbollig... maar misschien ben ik dat inmiddels ook wel