Welk tijdschrift?

Discussie in 'De lounge' gestart door janette, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welk tijdschrift een abonnement

1. Flair

2. vriendin

3. libelle

4. margriet

5. Viva

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja klopt het zijn verschillende doelgroepen, heb ik expres gedaan omdat ik kwa intresse er een beetje tussen inval....
    de bladen die jij lees vind ik helaas niets, ja leuk om door te bladeren maar niet voor lekker op de bank te kruipen......

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    nee vind je esta niet leuk? is een soort van ' oudere ' viva/flair vind ik, dus wat dat betreft zou ie je wel kunnen bevallen.

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Maar is het niet iets heel persoonlijks?

Wat wij leuk vinden, hoef jij niet leuk te vinden, of andersom. :(

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    De Esta is inderdaad de 'grote zus' van Viva, past iets meer bij je leeftijd denk ik (niet verkeerd bedoeld hoor :p, ik lees zelf namelijk ook liever de Esta en ik ben 34).

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    esta gaat nog wel soms koop ik hem maar leg hem toch weer snel weg terwijl ik dna nog niet alles heb gelezen
    flair en vriendin lees ik van voor naar achter
    vandaar dat hij niet bij me lijstje staat

mss toch ook maar eens een paar keer meer proberen?

en ja als je kwa leeftijd kijk ben ik toch "te oud " voor vtiendin en dat merk ik soms in de verhalen toch

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    tuurlijk is het persoonlijks, was ook wel nieuwsgierig wat er het meeste gelezen werd van deze bladen...

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik stem voor Flair!

Zelf heb ik pasgeleden LINDA ontdekt, ik wacht alleen nu op een leuke aanbieding...

8. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik vind eigenlijk geen enkel blad leuk genoeg om een abonnement op te nemen, aangezien er mi elke week weer hetzelfde in staat. In dit rijtje zou ik echter kiezen voor de viva of flair, mijn keuze zou dan afhangen van het welkomstcadeau :D. Misschien is de leesmap een optie? Hoef je misschien niet te kiezen :)

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou gaan voor Viva of vriendin. Libelle en margriet vind ik mezelf iets te jong voor ;). En Flair is niet wat 't geweest is, vind ik.

Maar persoonlijk zou ik eerder een abonnement op de bibliotheek nemen, daar kan je al deze tijdschriften ook lenen ;). Alleen de allernieuwste versie niet, maar bij deze tijdschriften vind ik het niet uitmaken als ze 1 of 2 weken oud zijn.

10. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik ben lid van de Flair en Vriendin, dus zou zeggen..
    een van die 2..! Flair vind ik net iets leuker..
    Ben ook nog lid van de Yes.. al jaren, maar die zeg
    ik binnenkort op..!

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ben meer voor de viva...vind ik meer wat voor mijn leeftijd. waarom probeer je ze eerst allemaal uit met een soort van tijdelijk abbo? en dan maak je erna je keuze

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Voor mij nu vind ik Viva het leukst ( ben 28 )
    Maar eerlijk is eerlijk, mijn moeder las 'vroeger' altijd de Libelle en die vond ik eigenlijk ook altijd wel heel erg leuk om te lezen, zelfs al heeft het het stempel voor wat oudere vrouwen te zijn.... (was begin 20 toen, kun je nagaan). Denk dus dat ik op een gegeven moment wel de overstap zal maken. :D

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    De margriet is eigenlijk geen ouwe wijven blad. Staan heel vaak dingen in voor jonge moeders. Ik heb zelf een jaar of 7 een abbo gehad op dit blad en ik vond het altijd een leuk blad om te lezen....

Veel dagjes uit tips met de kids enz....

Succes met je keuze

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik krijg van me moeder altijd de Libelle nadat zij hem gelezen heeft.
    Ik vind het helemaal niet meer zo'n oude wijven blad, staan erg leuke collums in. Leuke intervieuws en recepten.
    Wel staat er wat meer in over gezondheid, over hartfalen en kanker bijvoorbeeld.
    Dit zie je niet zo vaak in een blad als de viva.

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Flair staat bij mij absoluut op 1, en daarna komt de Viva...

16. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ik zou ook voor Viva gaan!

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Viva en anders vriendin :)

18. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    Vind zowel viva als flair leuk. Sinds een paar weken koop ik ze beiden weer los omdat ik wacht op een nieuwe aanbieding die regelmatig terugkomt en ideaal is als je niet kan kiezen omdat je beide bladen leuk vindt. Zowel flair als viva adverteerd regelmatig met de aanbieding een jaar lang viva (of flair) en krijg als welkomstcadeau een jaar lang flair (of viva) erbij cadeau.
    Check gewoon de sites van flair en viva regelmatig of hou de advertenties in het blad in de gaten en je slaat 2 vliegen in 1 klap voor de prijs van een jaarabonnement.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mijn jaarabo van de vriendin is afgelopen en heb nu een abo op de flair genomen vindt ik zelf een veel leuker blad.

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb op Viva gestemd. Vind ik persoonlijk het leukste!

Deel Deze Pagina