Welke tijdschriften lees jij vaak? Ikzelf: -Vriendin (koop ik elke week bij de boodschappen) -Glossy (koop ik elke maand) -beaumonde (koop ik elke maand) -Kinderen (koop ik zo af en toe; meestal als er iets in staat wat ik echt wil lezen) En mijn man; autoweek (elke week bij de boodschappen)
Hier zit standaard bij de wekelijkse boodschappen: Flair voor mij Actueel voor vriendlief Meer eigenlijk niet... Alleen als er geen flair meer te krijgen is, neemtie voor mij de vriendin ofzo mee.
Ik ben geabonneerd op de Flair en koop wekelijks zelf de Vriendin. Verder liggen er heeel veel autoblaadjes bij ons thuis...dat krijg je als je man een autofreak is... Dus genoeg leesvoer !
Ik heb bij een uitgeverij van tijdschriften gewerkt en toen las ik echt alles wat los en vast zit. Tegenwoordig lees ik eigenlijk alleen maar boeken! Liefs, Duveldraakje
ben lid van ouders van nu kinderen wij jonge ouders groter groeien. en verder krijg ik de leesmap van mijn moeder, en daar lees ik ook vrijwel alles van!
Ik lees graag: Quest Psychologie magazine Viva mama Maar ik doe het niet zo vaak. Meestal zit ik met mijn neus in de studieboeken en op internet.
Ik heb een abonement op de Quest, Verder lees ik de leesmap van mijn ouders... Maar het liefst lees ik boeken...