Ik vind de Quest en de Flair wel leuk. Leuk weetje: De artikelen in de Vriendin zijn vaak nep. Lees ik dus nooit. Dat weet ik zeker omdat de vriendin van mijn zusje daar wel eens voor schrijft. Dan chartert ze weer eens iemand uit mijn omgeving omdat ze met een deadline zitten en ze nog wat verhalen nodig hebben. En die worden dan gewoon bedacht!
Flair Viva Psychologie Quest en verder 'vreet' ik zo'n beetje alle letters die ik tegen kom. Echte boekenwurm hierzo
Ik lees liever een goed boek, ben lid van de bieb. Wij zijn zelfs geen abonnee van iets, ook geen krant. Bieb heeft alle bladen, nieuws via internet. groetjes Patricia
Ik lees wel een de flair, vriendin, viva of de yes. Soms koop ik zon pakket met meerdere tijdschriften.
Elke week de viva. Al moet ik toegeven dat ik er de laatste tijd steeds minder tijd voor heb. Er liggen er nu nog twee naast mijn bed!
goh, ik zie bladen voorbijkomen die ik niet eens ken.. Maar ik lees: Moto73 Ingenieur Ouders van nu en de nrc next! op allen hebben we een abonnement
Ik ben lid van Vriendin, maar vind het echt een nikszeggend blad, dus dat zeg ik zo snel mogelijk weer op! Verder krijg ik van mijn schoonzus de Ouders van nu en koop ïk af en toe de Flair of de Viva in de supermarkt. Mijn man heeft een abbo op Computeridee (saaai) en de Triv´, dat is een erg leuk (vrij nieuw) maandblad.
ik lees elke week viva en flair en elke maand de cosmopolitan en marie-claire voor mijn mannetje de aktueel en soms de panorama en revu als ze in zo'n combi-pakket zitten. verder hebben we ook een abonnement op de veronica
donald duck mijn geheim intiem en ouders van nu en soms neem ik ook nog wel eens een roddelblad mee maar dat is niet zo vaak
Ik koop elke week de Flair en de Fancy soms ook.Tja ben ook nog een jonkie he Verder ga ik om de 3 weken ongeveer naar de bib,maar neem dan wel gelijk een hele stapel boeken mee!