hallo, vanaf deze cyclus start ik met clomifeen. ik heb pco ik vind het best spannend allemaal! en nu ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met clomifeen en hebben jullie er bijwerkingen van gehad? zoja welke.. En zijn jullie zwanger geworden na het gebruiken met clomifeen zoja naar hoeveel rondes? alvast bedankt! ik ben benieuwd Liefs Riejanne
Hoi, Ik had last van de volgende bijwerkingen; -opvliegers -stemmingswisselingen -hoofdpijn Ik heb deze keer 9 rondes clomid gebruik, nog steeds niet zwanger nu over op puregon injecties. En bij mijn dochter ben ik in ronde twee met clomid zwanger geraakt. Succes!
ik heb clomid gebruikt... 50 100 en 150 mg... het sloeg bij mij niet aan... had wel last van bijwerkingen: opvliegers erg emotioneel erg prikkelbaar ik ben niet zwanger geworden door clomid, ik had geen resultaat, daarom injecteer ik mezelf nu met puregon
Ik ben momenteel nog bezig met clomid, start vanavond aan de 4de ronde. Wat betreft bijwerkingen, ik heb zo nu en dan last van opvliegers en veel moe zijn.
dank jullie wel dames! we shall see! vandaag ongesteld geworden dus mag woensdag beginnen met clomid! spannend!! volgende week naar de gyn om te kijken of er een eitje te zien is!
Ik vond het vreselijkspul en ik mag het echt nooit meer slikken van mijn man. Bijwerkingen: Opvliegers Aankomen Depressief. En dan bedoel ik echt depressief. Ik zag mijn relatie echt niet meer zitten, wilde weg, alleen zijn etc etc..
Vervelend dat jij clomid zo hebt ervaren Taliaa. Ben jij toen gaan spuiten? zoja ging dit dan beter wat betreft bijwerkingen? Zelf ervaar ik clomid ook niet als heel prettig maar het helpt wel en dat maakt me ook weer positiever! Zoveel last als jij had heb ik dan weer niet.
vanmiddag om 12 uur mijn eerste clomid ingenomen. ik heb "nog" nergens last van voel me eigenlijk best goed! zondag mijn laatste en dan donderdag naar de gyn voor een echo! spannnennnnddd!!!!
Hoi, ik heb in Juni mijn eerste ronde clomid ingenomen. Zit nu op het wachtbankje.. ik had geen rare bijwerkingen, alleen soms een zeurderig onderbuik maar voor de rest helemaal niets.
@vien beter dat je geen rare bijwerkingen hebt gehad, dat is namelijk meer regel als uitzondering als ik dat hier allemaal lees. heb je ook een echo gehad om te bepalen of je een goeie eisprong hebt gehad of heb je getemp of.. succes met wachten en ik hoop dat het zijn werk gedaan heeft voor je!
@riejantjuh, nee , allebei mijn meiden zijn clomidchicks. Maar als wij ooit nog gaan dokteren voor een wondertje dan wil ik per se spuiten en anders niet. Ik had overigens mét clomid nog erg wisselende en lange cyclussen , dus ik denk dat clomid gewoon niet het beste voor me is. Ondanks mijn clomidwondertjes. Succes hoor en ik hoop op een heel mooi ei! Houd er wel rekening mee dat je mèt ei net zoveel kans hebt als ieder ander, dus tel dan nog een jaar. Hoe moeilijk ook
Hoi! Ik heb op dag 21 bloed geprikt en mijn progesteron stond op 90.3! Uitstekend dus. Bij de volgende cyclus moet ik wel FM erbij doen. Ik hoop het ook voor je!! Spannend allemaal.