Groente uit een potje

Discussie in 'Voeding' gestart door Lynn85, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Hoi,

Wij eten zo af en toe bijvoorbeeld bietjes of rode kool uit een potje.
    Hier is dus al zout aan toegevoegd.
    Mag ik dan iets daarvan pureren met 'n aardappeltje en aan m'n kleine geven of mogen ze dat niet?

En nog wat anders; gisteren witlof gegeven, met echt een klein beetje kaas erdoorheen. Ze vond het wel lekker maar heeft vanaf dat ze naar bed gebracht werd heel de avond liggen huilen in bed, het leek wel of ze buikpijn had, lag zo te draaien, echt zielig.
    Kan dit van bepaalde groentesoorten?

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik gaf vanaf 6 maand ook groente uit pot hoor. Tis maar een minimale hoeveelheid zout wat erin zit. Ik zou het gewoon geven dus.

En ik denk idd dat je ukkie last heeft gehad van krampjes. Ik zou voorlopig witlof even laten voor wat het is.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb daar nooit na gekeken eerlijk gezegd. hier krijgen ze met 8 maanden soms dus ook groente uit een pot

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Koolsoorten en witlof kunnen gasvormend zijn en daar heeft je kindje misschien inderdaad last van (kramp). Even wachten met de witlof dus.
    Een beetje zout is niet erg hoor maar beperk het en voeg nergens toe.

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hier krijgt Patrick ook gewoon groente uit pot (vanavond bietjes). In de kant en klare potjes kindervoeding zit ook zout, dus groente uit pot is volgens mij niet zo erg.

Deel Deze Pagina