Hallo allemaal me vriend en ik probeeren zwanger te worden (Al ruim 1 jaar ) maar zonder succes Ben vorige maand optijd ong geweest maar sinds een week of 2 heb ik last van "zwangerschaps" kwaaltjes en heb ik daarom Gisteren een zwangerschap test van de kruidvat gedaan En lijkt positief een hele lichte lijnte kwam tevoor schijn Ik ben nog niet ong geweest dat zouw ik namelijk morgen moeten worden Kan ik blij zijn of toch niet ??
Ik zie ook het lichte lijntje! Voorzichtig gefeliciteerd Over een paar dagen nog eens testen, hopen dat hij donkerder wordt!
Ik denk dat we je dan voorzichtig Proficiat mogen wensen. Ikzelf had 1dag voor nod. ook een licht streepje en bloedafname op nod. bevestigde het resultaat van het lichte streepje
Dat is een duidelijke test hoor! Het duurt een tijdje tot de KV 2x5 goed donker wordt. Gefeliciteerd!
Ik had als eerst zo een test van de kv. Na mijn NOD knalden ze wel. Ze staan in mijn fotoalbum als je wilt vergelijken. Alvast voorzichtig gefeliciteerd.
Ik weet niet wanneer je eisprong is? Gezien hij raar genoeg ook op een eisprong kan reageren.. dus ik feliciteerd nog even niet te snel..
Jahoor, die van mij was niet veel donkerder 1 dag na dat ik ongesteld moest worden. Je bent zwanger! Gefeliciteerd!!
Heb daarnet weer ff snel uit nieuwsgierigheid nog een testje gedaan nog steeds het zelfde Ga maar een afwachtende houding aannemen en stiekem hoopen dat het dit x raak is