Altijd een knaltest??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Emesve, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik dacht laat ik nog een keer testen met 5 weken en 2 dagen voor een mooie knaltest. Maar kan aan mij liggen... maar vind 'm eigenlijk niet zo erg knal... Had verwacht dat de teststreep even donker zou zijn, of misschien wel donkerder...

Wat vinden jullie?

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het een mooie test hoor! die van mij was lang niet zo donker met 5 weken en een paar dagen... en zie mijn banner!

van harte hoor! en niet meer testen...;)

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik vind m juist super knal! Heb nog nooit zo'n duidelijke test gehad geloof ik!

Gefeliciteerd!

4. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Dat is echt een super knallende test!! Geen zorgen maken je bent echt zwanger!!

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn testen werden ook nooit erg knal, hoor, maar er is toch echt een mooi gezond jongetje uit gekomen ;)

6. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Jemig, die verhalen lees je niet niet veel... zie alleen maar testen voorbij komen waarvan de teststreep donkerder is dan de controlestreep!
    Sorry dames... het is de onzekerheid die toeslaat... ik zal vanaf nu van de testen af proberen te blijven! ;)

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hihi! Kan me de onzekerheid goed voorstellen, hoor! Had ik ook, tot mijn VK zei dat het gewoon helemaal niet zoveel zegt. Het kan van zoveel dingen afhangen of een test wel of niet knalt. Ik moest bijv. vanaf de innesteling zo'n beetje elke 5 minuten plassen en dat duurde praktisch de hele zwangerschap... Dan heb je dus ook eigenlijk nooit echt "ochtendurine" dus is de concentratie HCG ook nooit hoog genoeg voor een knaltest.

Maarre... GEFELICITEERD!!

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Gefeliciteerd... en misschien niet meer testen.. scheeld een hoop centjes :p

9. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ik had er nog 1 in het doosje zitten...
    Oordeel zelf, hij is helaas lichter....

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hele mooie test, ook voor de termijn. Komt goed.;)

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik hoop dat je een plakbeeb hebt. De test knalt nog steeds. Niet meer testen hoor, je maakt jezelf gek.
    Even geduld nog voor de echo.

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meissss het is zo'n mooie test!!!!

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

een mooie test hoor helemaal als je bedenkt dat je 5 week bent

14. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Supermooie test hoor!
    Die van mij was hetzelfde....ook op die datum :D dus we gaan gelijk op ;)
    Heb gisteravond de clearblue gedaan en ben meer dan 3 weken zwanger.

15. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Mooie test hoor. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Een knaltest hoeft niet bij iedereen ik bleef negatief testen en heb nu ook een gezond jongetje naast me liggen. De urine testen bleven negatief en soms heel licht positief maar geen knaltest. Een bloedtest moest bij mij uitwijzen dat ik wel degelijk zwanger was.

Zonde van je geld al dat testen. Ga nu maar lekker genieten van de kleine in je buik en dat het maar mag uitgroeien tot een mooi kindje.]

Liefs Sabrina

16. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hoi meiden, dankje voor jullie opbeurende berichtjes.
    Ik heb ook een CB met indicator gedaan gisteren en die geeft 2-3 weken aan. Dus 4-5 weken zwanger. En ben dus 4 dagen langer zwanger. Vandaar de stress!

17. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ik snap je onzekerheid hoor, maar die CB indicator geeft echt maar een indicatie! De hoeveelheid HCG in je urine schommelt ook. Dus je urine hoeft maar iets verdund te zijn en de test geeft een iets kortere zwangerschapsduur aan. Ook stijgt niet bij iedereen de HCG even snel. Als hij 2/3 weken aangeeft en jij denk zelf 4 dagen verder te zijn dan vind ik dat echt een heel klein verschil!!! Het is namelijk ook mogelijk dat je een late innesteling hebt gehad en dat je dus toch iets minder ver bent dan je zelf denkt. Dat wil niet zeggen dat het fout zit. Probeer het zo te zien: je HCG is in ieder geval gestegen (anders zou de test wel 1-2 aangeven). Dat geeft aan dat de zwangerschap vordert!

Overigens ben ik er ook zo een die niet snel een knaltest heeft: ik heb nog nooit een test gehad (bij beide zwangerschappen niet) waarbij de teststreep even donker of donkerder was dan bij de controlestreep, ook niet als ik ruim na NOD (in week 5 of 6) teste. Daarom test ik ook nooit meer zodra ik weet dat ik zwanger ben. Als de CB met indicator zwanger zegt wordt er hier feest gevierd en gaan alle testen die ik nog heb liggen subiet de prullenbak in. Moet je echt doen hoor, want het is zo zonde als je je voortdurend zo veel zorgen maakt terwijl dat vermoedelijk helemaal niet nodig is!

Mijn ervaring is dat ik - totdat ik de baby voel bewegen - echt nog wel momenten van onzekerheid heb. Maar... ik vertrouw wel echt op mijn lichaam en probeer onzekerheid ook weer van me af te zetten en de positieve dingen te zien. Ik ga dan na: Heb ik buikpijn? Nee. Vloei ik? Nee. Zijn er andere aanwijzingen dat het niet goed zou zitten? Nee. Dus: alles is dan nog goed. Misschien dat dit jou ook helpt om angstige gevoelens weer om te keren...

Succes meid, en geniet van je zwangerschap hoor! Voor je het weet is het voorbij en ga je je zorgen maken om een klein spruitje... De zorgen blijven vanaf nu ;).

18. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Je hebt prachtige testen! (en nu niet meer testen....)
    Jouw urine is niet altijd hetzelfde dus de testen ook niet. Het kan zijn dat je een heel lichte test krijgt en dat dat een slecht teken is. Maar jouw testen zijn niet licht of echt veel lichter. Er zit een beetje verschil in.... da's (vind ik) heel wat anders.

Pas bij de termijn echo weet je echt hoever je bent, dus die predictor met termijn indicator kan het goed hebben, jij kan het goed hebben maar voorlopig weet alleen jouw plakbeebje wanneer het is ingenesteld:D.

Succes met deze rottige zenuwen dagen, geen nieuws is goed nieuws....De kans dat dit kindje blijft zitten is veel groter dan dat het mis gaat.

liefs Brit

19. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ons kerstkado: miskraam nummer 3... :(

20. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    heel veel sterkte meis.... je had al een voorgevoel...... die was dit keer helaas goed.... ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn

Deel Deze Pagina