Hoi, mijn dochter is 4 jaar oud, (september jarig) Houd van spelletjes, bord, computer of kaart maakt niet uit, En heeft het engelse taal niveau van een 3 jarige ( wordt 2 talig opgevoed, maar man vind conseqeunt engels spreken heel moeilijk.) Nu zat ik te denken aan de starterskit met spel voor kerst. Wat denken jullie, is dit haalbaar? De leeftijdsgrens is vanzf 6, maar waar is dat op gebaseerd? Hoop op jullie ervaringen!!
Ik heb het spel ook. Maar de Engelse detective is nog te ingewikkeld voor mijn dochter van 6. Ze kent nog te weinig Engelse woordjes en het is ook best moeilijk te spelen. Wel heeft ze het boek Engels en die vind ze wel erg leuk !
Bedankt voor je reactie! Jij zegt eigenlijk dat de moeilijkheidsgraat niet alleen het engels is maar ook het spel zelf? Ik vraag het dus omdat mijn dochter al redelijk wat engels kent. Je kan kleine gesprekjes met haar voeren. Andere hier ervaring mee?
Ik denk dat het Engels misschien juist te makkelijk kan zijn voor haar en het spel te moeilijk. Wij hebben hem zelf niet trouwens, is zou nog terugkomen jong voor. Ik zat even te zoeken, want ik had verwacht dat er ook wel Engelse versies zouden zijn. Maar die zijn er blijkbaar niet...
Ik vind ook dat het nog te moeilijk is. Misschien niet zozeer het Engels maar wel de uitleg en de verhalen.
hmm wel balen, wat als starterskit, zijn die en de boerderij de enige die ik vinden kan... en die boerderij lijkt me niet zo leuk... hmm nog maar even nadenken dan... bedankt voor de reacties!