Even een klein onderzoekje, just for fun Je loopt naar het toilet en er zijn er 2 beschikbaar, kies je dan de rechter of linker deur? Ik heb het idee dat de meesten nl. voor het rechter toilet kiezen en daardoor neem ik eigenlijk altijd de linker deur. PS. Tenzij de linker ontzettend ranzig is natuurlijk!
hahahah wta geinig ! hmm moet ik ff over denken ik neem meestal de eerste die ik zie! of dat nou rechts of links is! haha ik zal aan jouw topic denken als ik ergens ben
ligt eraan aan welke kant de ingang is aangezien ik meestal de achterste neem...dus niet links of rechts, maar gewoon de achterste... tenzij ze allemaal bezet zijn dan dus gewoon de eerste de beste die vrijkomt
oh ja en als de ingang in het midden is en de toiletten recht voor me links en rechts en allebei vrij, dan bekijk ik ze allebei van binnen en neem ik de schoonste
Ik kies meestal de linker en blijf ook trouw aan die toilet de hele avond. Stom he! Als ik toevallig naar de rechter moet, omdat de andere bezet is, dan blijf ik daar ook de hele avond heen gaan. Liefs Hummel.
Ik dacht dus dat iedereen de rechter nam idd dus ik ga voor links. Maar het lijkt erop dat iedereen dit denkt dus dat zou betekenen dat ik beter voor de rechter kan gaan
Wel grappig om te lezen dit. Het is bij mij ook zo dat wanneer ik al eens eerder op die bepaalde w.c. heb gezeten en die schoon was, ik er de volgende keer weer heen zou gaan. Net als de w.c. bij de vk. Ik neem nu altijd dezelfde.... haha... Trouwens ik moet zeggen dat ik nooit op een vreemde w.c. ga zitten, ik hang er altijd boven. Jullie dan?
Ik ga naar degene die het verste weg is, en anders kijk ik ff naar een schone als ze bezet zijn... Aangezien vaak mensen de eerste de beste nemen...
Hier op het werk meestal de linker, omdat die makkelijker te bereiken is (andere deur komt zowat tegen wastafel aan). Verder heb ik weinig voorkeur, enkel voor de schoonste
Als er twee toiletten zijn.. ehm.. ff denken.. bij de Hema: de rechter.. en bij meerdere toiletten.. OOK rechts! Wat raar.. Nee, wacht es.. ik neem niet echt "rechts" ik neem een toilet zo dicht mogelijk bij de uitgang.. en die uitgang zit soms wel eens links!
Ik heb een keer een onderzoek gelezen, het blijkt dat mensen bijna altijd het verste toilet nemen, degene het dichtste bij de deur bleek het schoonste te zijn!
Ik ga ook meestal naar de verste. Na bovenstaand bericht van AnneLiesje ga ik daar de volgende keer toch een ietsje langer over nadenken