ik ging altijd naar de achterste, net als caatjemo, totdat ik een onderzoek las dat de meeste mensen dat doen, omdat men aanneemt dat die het schoonste is, nu ga ik dus wat meer vooraan altijd.
ligt er aan....vaak degene die het verst van de ingang is. Dan loopt niet iedereen langs je wc, zeg maar...
Geinig! Dit heb ik me nu ook altijd afgevraagd! Ik kies voor de linker. Om dezelfde reden als jij de rechter kiest. Ik vraag me ook wel eens af hoe dat werkt bij mensen als je kunt kiezen tussen meer dan twee toiletten naast elkaar (5 ofzo). Of als je zo'n gang hebt met toiletten aan beide kanten... waar kiezen de meeste mensen dan voor? Een toilet in een hoekje of juist in het midden?
In principe kijk ik eerst meest rechts denk ik... maar ik check altijd alle beschikbare toiletten op hygiëne en aanwezigheid van papier... indien dat mogelijk is en er dus niet een hele lange rij staat . Ik maak de bril ALTIJD schoon, maar ik ga er niet op zitten... ook een tik
Geweldig topic dit, ik denk ik ook vaak rechts, zijn er heel veel naast elkaar, dan kies ik de 1e die vrij is.
Ik dacht automatisch ook rechts te kiezen maar dan dacht ik toch even na... op het werk hebben we ook twee wc's naast elkaar en raad eens... ik neem er altijd de linkse! Dit kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat dit het toilet is waar je recht op loopt als je binnen komt maar ja, zo blijven we bezig!
Bij een lange rij na elkaar: de verste, bij een rij naast elkaar: de linkse, of de rechts als links bezet is, maar liever niet in het midden...gaat ook nergens over trouwens...