rommelmarkten in Gelderland

Discussie in 'De lounge' gestart door Sientje, 13 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hallo allemaal,
    Wij hebben een hele uitzet van Valentino en nog vele andere rommeltjes die ik graag aan de man wil brengen op een rommelmarkt of iets dergelijks..Marktplaats is me te veel gedoe, want dan zou ik echt van alles foto's moeten maken en het gaat om zoveel spulletjes..
    Mijn vraag weet iemand een leuke markt, in Gelderland, waar binnenkort een poging kan gaan wagen?
    Heb al gegoogled enzo maar kom niet echt wat tegen, wil best voor een standje betalen, dus het mag een binnenmarkt zijn, alvast bedankt voor t meedenken.

2. zet hier dan ook al een berichtje onder wat je zowel in de aanbieding hebt
    misschien kan je 1 van ons er wel blij mee maken
    ik zal ook even voor je kijken waar wat te doen is
    groetjes van patricia

3. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    ik weet niet wat je allemaal te verkopen heb maar ik ben ook nog op zoek naar alles en woon ook in gelderland .. :D

4. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Tja, het is van alles allerlei jongenskleertjes (doos of 5 denk ik) badje met standaard, allerlei speeltjes, voedingskussen, box en nog veel meer wat mijn schoonzusje nu in bruikleen heeft maar wat dus ook nog weer terugkomt..mobiel voor boven de box, slaapzakjes, kruiken, kruikenzakken etc.etc.
    ik zal vanavond wel even de zolder opgaan en goed bekijken wat er allemaal is, maar zoals gezegd de meeste mensen (ikzelf ook) willen graag eerst foto's zien en ik heb geen zin om alles op de foto te zetten vandaar die rommelmarkt.

@maartjeh, ik stuur je wel even een mailtje als ik weet wat er allemaal is, ok?

5. ik heb wel interessen in de kleertjes als het zomerkleertjes zijn aangezien ik in juli ben uitgerekend 8)
    ik woon in zevenaar dus dat is niet zo ver weg
    groetjes van patricia

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @patriciamama, helaas Valentino is geboren in Januari 2006 dus de kleine maatjes zijn allemaal winterkleding (het vroor toen echt behoorlijk)

7. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    vlooienmarkt. markthal doetinchem.
    is dat niet iets?

weet niet wanneer het weer is.
    volgens mij ook nog in mei een keer.

8. maartjeh