Ik ben momenteel heel afwachtend op een reactie van een ts van een topic waarbij ts onlangs ontdekt heeft dat ze zwanger is na al een aantal jaren geprobeerd te hebben. Geweldig nieuws! Manlief ziet alleen de zwangerschap nu niet zo zitten ivm een drukke en stressvolle periode op zijn werk t/m januari 2019. Nu heeft hij zelfs een afspraak voor haar gemaakt bij een abortus kliniek Ze is van plan, mocht hij niet bijdraaien, om haar man te verlaten en het kindje alleen op te voeden!
Een aantal topics is al genoemd maar ik vond de stophoest in de kruidvat test ook wel vrij hilarisch . Vooral omdat zich nog iemand anders in dat topic mengde die niet de TS was (althans wellicht toch wel maar dan met een ander account).
Het topic van @Sue81 Laatst was er ook een topic waarbij ze er pas in het derde trimester achter kwamen dat het kindje afwijkingen had. En niet lang na de geboorte is overleden. Het Bridezilla topic
Een aantal topics is al genoemd. Maar ik ben heel erg benieuwd hoe het met Kaala is. Ze woonde met haar dochtertje en vriend in Engeland bij een oom. Volgens mij gingen ze uit elkaar en het dochtertje moest bij haar ex-vriend en diens oom blijven.
Ja ik was gesteriliseerd en ons zoontje lag te vechten voor zijn leven(bij 28 weken geboren met HLHS,gaat nu naar omstandigheden goed) toen ik erachter kwam...5 weken later is ons jongste meisje geboren bij 24 weken.Gaat nu best goed,heel klein maar fijn...maar zware tijd geweest.
Het topic van Kleinesara. My god, heb mij zoveel zorgen gemaakt om haar dochter. Alles bleek gelogen te zijn. Verhalen van @Tienn, @KleineFee, @Madeliefje06, @MamaChantal, @Mississippi en Habibana. Duplotrein, Parijs topic.
Oh wat lief. Mij is dan ook bijgebleven dat ik zo enorm veel steun en lieve berichtjes heb ontvangen. Het hele forum was aan het meeleven en denken. Ik heb het al heel vaak gezegd, maar blijf het bijzonder vinden. Doet me nog steeds veel! Verder vooral verdrietige topics. O en mommy12 ofzo zal ik ook niet snel vergeten en het huidige schoonmoeder geeft ijs topic ook niet.
Oh ja! Die mommy! Haha wat een topics had zij! 98 foto's gemiddeld per dag. En dan van die pabo jurkjes: welke zal ik aandoen naar mn schoonmoeder Zij opende ook echt 3 topics per dag ofzo over haar onzekerheden, plastische chirurgie, enz.