Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Kaala gaat. Ik weet wie ze is op Facebook omdat we ooit berichtjes hebben gestuurd maar vind het gek om haar nu opeens een berichtje te sturen na 4 jaar.
Mag best hoor. Geef maar aan dat wij aan haar denken en meeleven Ik vond dat zo’n heftig en triest verhaal.
Ik zie net dat ik haar 2 jaar geleden al zo'n berichtje heb gestuurd met dezelfde vraag. Dit was ook naar aanleiding van hetzelfde soort topic. Hier heb ik nooit een reactie op gehad.
Jaaa dat topic zal ik ook nooit meer vergeten. • Verder heb ik nog niet zo lang geleden het topic van @MamaChantal gelezen over haar dochter, dat topic heeft bij mij echt indruk gemaakt, de tranen rolde over mijn wangen • het topic van @Tienn, en nu als ik berichten van haar lees komt ze echt over als een power vrouw!
Veel topics, maar met name van Haibibiana, Biancs, de man wiens vrouw was overleden en hier regelmatig even zijn hart kwam lichten, Tienn (waar ik nog regelmatig aan denk) en ook de topics van de moeder van Romy over haar ernstig zieke dochter die ellende na ellende te verduren kreeg en helaas nog steeds krijgt.
Veel topics die ik met verwondering, verbazing, medeleven, herkenbaarheid en/of een glimlach gevolgd heb. Maar de eerste die nu bij me opkomt is het topic over de boze furby! Wat heb ik daarom gelachen, vooral om de reacties van ts zelf.
Een topic over moslima’s en de Islam. Was 2 jaar geleden in juni. Was een heel respectvol topic waarin vragen gesteld konden worden en er door moslima’s antwoord werd gegeven. Zonder discussies.