Wie kan mij even geruststellen? Wij zijn vanaf donderdagmiddag tot vanmiddag(zondag) weg geweest en hebben dus de kraan/wasbak op de badkamer niet gebruikt. Het is in die dagen natuurlijk behoorlijk warm geweest en ik heb er niet bij nagedacht toen ik vanavond mijn zoontje bij de wasbak zijn handjes liet wassen en ik met een washandje de rest van zijn lichaam heb gewassen terwijl het water uit de kraan liep Kan het door de enorme hitte zijn dat er binnen een paar dagen legionella is ontstaan? Ik bedenk me dit net en nu slaap ik natuurlijk niet :')
Ja ik denk het wel... je moet met spoed naar het ziekenhuis... Nee natuurlijk niet. Kind heeft geen liters gedronken. Je hebt hem gewassen. Serieus je maakt jezelf helemaal gek als je over alles zo denkt!
En je beseft toch wel dat de wereld groter is dan Nederland? Dat er landen zijj waar het altijd boven de 35 graden is en er ook uit de kraan wordt gedronken of wordt gedoucht en gewassen?
Volgens mij is het met legionella juist ook zo dat drinken niet erg is, maar het inademen van het vernevelde water wel. Als het nou niet bijna 40 graden was geweest was ik nergens bang voor
Nee joh. Niet druk om maken. Onzin. Anders zou half Nederland zich straks zorgen moeten maken want bijna iedereen is op vakantie.
Klopt drinken is niet gevaarlijk maar het inademen. Bovendien wordt je er ook niet per definitie ziek van. Ik zou me persoonlijk geen zorgen maken.