Wij gaan verhuizen komende week en hebben daar in de woonkamer bruin geverfd (lijkt op de kleur khaki van de foto) maar nu twijfel ik heel erg. Het landelijke heeft echt iedereen al en wij hebben deze kleur al zeker 3 jaar. Nu willen wij meer een brocante inrichting gaan gebruiken en neig heel erg naar de tinten blauw/groen. Is ook eens wat anders Nu vind ik de kleur Saphire op de foto erg mooi. (Minst eigenlijk ook ) Alleen twijfel ik heel erg haha. Weet niet of het mooi is voor in een woonkamer? En wat zou jullie keuze zijn: het bruine laten of toch voor de blauw/groen tint gaan? Of iemand met een andere mooie optie?
Ik vind de Mint en Sapphire ook het mooist. Al denk ik dat die laatste misschien iets te donker kan worden op een groot vlak. Ik zou het op een muur doen waar veel licht op valt. In ieder geval niet op alle muren, hooguit één of twee. Ik zou voor iets nieuws kiezen, aangezien je die bruine kleur al een aantal jaar hebt.
Vind de fresh linen en mint erg mooi! Als de bruin echt op de kaki lijkt vind ik die ook erg mooi! Zou zelf nooit voor Sapphire kiezen, vind ik veel te heftig voor in de woonkamer. Heb je 1 muur of alle muren ermee geverfd?
Mijn oog viel meteen op Sapphire, maar ik ben een sucker voor alles wat groen is. Zou erg mooi zijn met witte meubels. Welke kleur meubels heb je?
Die bruin lijkt er heel veel op ja . Wij hebben daar een grote woonkamer aan beide kanten ramen (voor 2 en achter 1 grote). Hebben 1 muur waar een openhaard tegenkomt en de muren waar de ramen zijn bruin geverfd (of ja huurbaas laten doen) omdat daarvoor witte gordijnen komen. Is veel licht inval en wilde niet alles wit hebben.
*kwijl* Ja, is mijn ding. Maar de vraag is: is het ook jouw ding? Want ook al was iedereen hier voor of tegen, het staat of valt met wat jij wilt.
Dat is het hem juist vind veel kleuren mooi (zachte kleurtinten) en neig al tijdje naar blauw/groen tinten maar weet niet zo goed of dat wel gaat staan in een woonkamer ed. Echt erg normaal ben ik er altijd meteen over uit maar nu?? Haha. 7 jaar geleden wilde ik mijn studentenkamer in de kleur Celadon van vtwonen verven (ook blauw/groen maar lichter van kleur). Vond het toen ook al mooi.
Nee helaas niet gaan volgende week pas verhuizen. Het is een jaren 30 stijl met hoge plafonds waar zo'n afwerking in zit en bijna in het midden heeft een open haard gezeten daar komt in toekomst een openhaard te staan.
Als je dit al zeven jaar wilt, moet je het gewoon doen. Staat het je na een jaar tegen, dan trek je er weer een kwast overheen.
Inderdaad, desnoods is het zo weer over geverfd als je het echt niks vind. Ik vind trouwens allebei de kleuren mooi, kan allebei prima wat mij betreft.
Wij hebben toevallig die Velvet Plum, dus die lila-achtige kleur. Al zeg ik het zelf, maar die staat echt leuk. Zeker niet te "tuttig" maar eerder modern, strak, warm en rustgevend.