Vienna Normaal ben ik vrij nuchter maar aangezien ik een zoontje heb van ongeveer dezelfde leeftijd greep dit verhaal mij erg aan. Was er behoorlijk door van slag en heb er ook flink om gehuild.
Viane. Datdeonderkantje rood was en dat ze een oom of man verdacht vond ofzo iets?? is volgens mij slotje op gekomen want was hem kwijd. Romy hoop geen bericht goed bericht. Myrthe met haar zoon die meid wil zijn. Bibbi sterkte en wat mooi En wietlucht in kamer
Ben eerlijk gezegd wel "blij" dat ons verhaal veel mensen is bijgebleven Ook al is het natuurlijk een hele trieste afloop geweest
Misschien is het een kleine moeite om de namen van degenen die je noemt goed te hebben of iig goed te schrijven. Is wel zo respectvol.
Het verhaal van Vienna. Babii die weer zwanger is. De zoon van Myrthe. Deesdees... En verder een hoop rel verhalen.
Romy is trouwens weer ziek. Misschien kunnen we met z'n allen hier duimen, kaarsjes aansteken, wat dan ook in de hoop dat de kleine meid weer met kerst uit het ziekenhuis is.....
Klopt, ze is weer zwanger. Romy is weer met spoed naar zh Maar daar is eigenlijk haar eigen topic voor
Topic van mamachantal over Vienna. Topic van Deesdees Topic van Myrthe vind ik ook erg indrukwekkend. Topic van Caro Topic van Babii Strijkkraal en Juulzon. Wwjk topic , MP topic.
De meeste eerder genoemde topics waar ik wellicht niet altijd in heb gereageerd, maar wel altijd heb meegelezen, en meegeleefd, veel tranen heb weggepinkt en regelmatig 's nachts van wakker heb gelegen - Viënna, Catje, Romy en zo meerderen. En dan de topics waar ik wel in heb gereageerd en de clown heb uitgehangen, aangezien ik hier op ZP juist voornamelijk kom als verzetje uit de dagelijkse rompslomp en ellende - Masturbatie onder de douche en nog zo een paar. En ja, ik voel me aangesproken, maar zo heeft iedereen haar redenen...
Kende het verhaal van Vienna niet, zojuist gelezen..... Wat ontzettend verdrietig, tranen over mijn wangen. Ik wil en kan me niet voorstellen hoe erg dit moet zijn ...... Zo triest, ken haar niet maar ik ben er zeer door ontdaan..... Hoe erg moet het dan voor hun zijn, echt ongelooflijk. Dit topic zal me zeker bijblijven. Jaren geleden volgde ik in een ander forum het trieste verhaal van een jongetje Mats dat ook met een half jaar overleed en ik moet nog regelmatig aan zijn ouders denken.......
Het topic van ruby! Over haar enorme inkomen in de bijstand/ Wayong/studiefinanciering/toeslagen. Plús een erfenis! Heb dat topic met grote frustratie en open mond gelezen.