dat kan toch echt niet echt gebeurt zijn ?! Pure horror OT Het verhaal van Tienn is me heel erg bijgebleven.
Die Joycey was niet goed bij haar hoofd. Ik ken iemand die overleden is tijdens de aanslagen in het theater. Toen Joycey aan het klagen was op Facebook dat haar weekendje verpest was door de aanslagen (ja, ik had haar ooit op Facebook) , toen heb ik beleefd gemeld dat haar posts erg rauw en hard kunnen vallen bij mensen. Ik kreeg als reactie dat als mij haar posts niet aanstaan ik maar weg moet gaan. Ik ben toen door haar verwijderd. Het verbaasd me nog dat iemand zo harteloos en egoïstisch kan zijn.
Het topic idd waarvan een vrouw haar man zou gaan betrappen op vreemdgaan. Echt tot half 2 snachts aan de pc blijven zitten en elke minuut op refresh duwen om te zien of er al nieuws was
IS niet goed bij dr hoofd, volgens mij is ze zelfs nog lid hier op ZP. Walgelijk dat mens, geen goed woord over
Tadaaa http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/spoedje-welke-van-deze-twee-is-de-nieuwe-versie.471727/
Volgens mij niet meer toch? Of weer onder een nieuwe naam? Vkmag had haar blog ook opgepikt en met de grond gelijk gemaakt, net goed.
De dame in kwestie was in Parijs ten tijde van de aanslagen (of ze ging nog, weet niet meer precies). Steen en been klagen dat haar weekendje verpest was. Hartstikke mesjokke!
Forumlid Joyceyyy ofzo had een blog geplaatst over hoe haar weekend Parijs verpest was door de aanslagen, want Parijs lag op z'n gat en alles was dicht en nu kon zij niet meer genieten. Terwijl er zoveel doden en gewonden waren. Haar blog is weg maar je kan het hier nog teruglezen: https://www.vkmag.com/magazine/joyce_doet_haar_verhaal_na_aanslagen_parijs
Dat heeft ze dan ver na dat topic laten doen want ze is nog een hele lange tijd lid gebleven. Bij ieder topic wat ze toen opende nam niemand haar serieus. En logische ook.
Ja dat was toen zo belachelijk, en ze kon ton maar niet begrijpen dat mensen het erg vonden. Ze ging toen ook echt viral, overal was dat stuk tekst van haar te lezen.
Wat ik geloof ik nog het schokkends vond om te lezen is dat haar vriend haar daar in een restaurant ten huwelijk heeft gevraagd...Ik snap dat ie dat van te voren zo gepland heeft, maar kom op....Een normaal mens doet dat toch niet wanneer daar zoveel slachtoffers zijn gevallen en het hele land in rouw is? Komt zo harteloos over.
Hij moest wel. Joycey heeft hier ook ooit geschreven dat haar vriend 2 jaar (of zoiets) de tijd had om haar ten huwelijk te vragen anders zou ze hem verlaten. En nee, dat was geen grapje, ze had namelijk geen zin om haar tijd te verdoen met iemand die niet met haar wou trouwen. Koekoek.