Het is trouwens ook echt een schijt lange zeik blog. Je moet je er wel doorheen worstelen. Vond ik toen al. 2e keer lezen is echt niet te doen.
Man man dat je zon klaagzang kan schrijven over je verpeste weekend terwijl allemaal mensen de dood vonden of getraumatiseerd zijn. Maar he, jij hebt het zwaarder, jij moest ver wandelen en moest lunchen bij de mac. Huilie huilie
Erg he? Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij....Ik had gewoon plaatsvervangende schaamte toen ik het las, echt waar. Hoe egoïstisch kun je zijn?
- Het topic van Fabian - Habibiana en Biancs - Idd het Parijs topic. Wat een mafketel zeg.. *koekoek!* - topics van Lanalanalana over mafketels gesproken - het topic van Micchan - en van die vrouw die opgesloten zat in Dubai. Hoop nog steeds dat dat fake was.
Er staat me trouwens nog een recent topic bij. Echt bizár! TS vroeg hoe vaak men het beddengoed waste, en gaf toen aan dit zelf élke dag te doen.
Ja dat weet ik ook nog te herinneren. Had zo met haar te doen terwijl ze er helemaal niets aan kon doen.
Ik herinner me ook nog een topic van een echtgenoot die kwam vertellen dat zijn zwangere vrouw plotseling was overleden. Ik meen aan een fatale hersenbloeding. Is denk alweer een jaar of vier geleden. Ook zo verdrietig.
Oa topic van Betsy 'hupeldepup'. Zelf alleen maar miskramen en voor draagmoeder naar Amerika moeten uitwijken. Uiteindelijk niet gelukt dacht ik.. zo sneu
Ook de topics van een lid die meende dat je het geslacht van je baby kon beïnvloeden door het volgen van een dieet. Volgens mij deed ze zelfs privé berichten naar leden met adviezen etc Die draafde echt teveel door en heeft volgens mij een ban gekregen.