Oja zij was het. Opzich had ze ook weleens goede posts maar dit was echt niet meer serieus te nemen en werd gewoon lachwekkend maar ook zeer irritant.
Oja die kon er ook wat van hihi Weet niet meer wat nu het laatste topic was maar nog wel redelijk recent.
O ja! Die vond ik eerst nog wel leuk, maar die veranderde heel erg opeens, voelde zich steeds aangevallen ofzo. En ze had haar werk gemaakt van die geslachtsorganen beïnvloeding. Je moest dan hele lange vragenlijsten invullen en op basis van je leefstijl kon ze bepalen of je een jongen of een meisje kreeg. Echt bizar... En op een gegeven moment ging ze een topic daarover openen en iedereen die zich dan tussen een bepaalde tijd opgaf, zou ze helpen
- Lanalanalana - Kleine sara (ofzo) - Micchan, zo verdrietig - Tienn - Habibiana, biancs - Mommy12 - Joycey met Parijs - @Whysteria (toch?) die een kuikentje in haar shirt stopte zodat hij warm bleef - Het topic over een vaag wezen/skeletje dat in het hondenvoer zat - De huisjes van bol.com - De duplotrein - Alle topics over 'hoe vaak was jij je handdoek en wanneer pak jij een schone vaatdoek?'... Ik weet nog dat er iemand was die voor elke keer een nieuwe vaatdoek pakte - En ik vond de tatoeages van imensa altijd zo mooi!
De huisjes van bol.com was idd een goeie, heerlijk vermaak! Er was zelfs een FB pagina voor aangemaakt geloof ik! Verder het topic van tienn en die van micchan. Bij die laatste kon ik het echt niet droog houden........
Ik weet het nog, was wel even drama idd! Ik weet nog dat ergens in 2010 een geband groepje de forum had gehacked, ze plaatsten in elke topic een naar bericht over zp en leden, en dat de forum toen een paar dagen uit de lucht was. Die meiden kwamen ook constant terug om te rellen, via vpn uiteraard, dus ip-bans deden ook niks. Als ik aan toen denk is het nu echt saai haha
Die laatste zin komt een beetje raar over zie ik nu. Ik bedoelde ermee dat ik echt vreselijk gejankt heb bij het lezen
Heb die blog van joycey nog eens teruggelezen. Jeetje, die is echt niet wijs zeg! Had het topic toen ook gelezen, maar nu herinner ik het me weer. Wat een muts!
Nou is echt wel extreem. Was me destijds niet zo opgevallen maar jeetje hoe ego kun je zijn. Bekende moeders van school waren die vrijdag ook aangekomen in Parijs en zaten net buiten het gebied van de aanslagen maar hebben zaterdag alles in het werk gezet om thuis te komen. Waren zaterdagavond dn ook thuis.
Ik had ook zo'n vragenlijst ingevuld, en ze zei dat ik overduidelijk een meisje zou krijgen. Ik heb toch echt een zoon gekregen, haha. Ik vond haar theorie erg interessant en leuk, maar ik heb het nooit serieus genomen. Zelf wilde ze nog heel graag een dochter , ik ben benieuwd of ze deze heeft / zal krijgen. Ik gun het haar uiteraard wel.
Ze heeft zich laten verwijderen omdat ze dacht dat beheer haar privé berichten las. Ze had er een heel boos topic over gemaakt. Ik heb voor de grap een keer gevraagd hoe het zat met de vragenlijst en zo. Na 2 minuten ben ik afgehaakt. Er was niet alleen een vragenlijst, maar je moest ook een minimaal aantal berichten typen op haar forum. Bij rtl late night is er een dame langs geweest die hetzelfde beweerde als haar. Ik vroeg mij toen wel af of zij het was of dat er meer zijn. Ik had het idee dat het haar manier was om met haar verlies om te gaan.
Ja dat was het! 2010, wat gaat dat hard zeg! Ik snap wat je bedoelt met dat het tegenwoordig maar saai is, zouden we volwassen geworden zijn?
Dat idee had ik ook. Maar dat zullen we nooit weten natuurlijk. Ik heb het programma RTL late night nooit gezien maar ben ook wel benieuwd of zij dat dan was, haha. Vlinder had 2 zoons toch? Had deze dame dat ook?
Geen idee of het al genoemd is. Maar ik herinner me nog een topic over een kat van de buren die pas was bevallen. En de buren waren op vakantie. Dus ts zorgde voor de katten maar die waren ziek. En toen vroeg ze hier om hulp. Iedereen probeerde haar te helpen maar ze reageerde opeens niet meer en had steeds vage antwoorden. Ik vraag me nog steeds af of het niet gewoon haar eigen katten waren...