dat zal haar wel niet zijn. vlinder84 schat ik 33 als ik naar haarforumnaam kijk. Deze vrouw lijkt 43
Hihi deze vrouw is inderdaad ouder maar misschien had ze wel gesjoemeld met haar leeftijd? Wel enorm wazig allemaal.
Een hele tijd terug was er een topic van een vrouw die uitgezaaide borstkanker had. Ze verzamelde tips en ideeën om na te laten voor haar kinderen. (zoals herinneringendoos en filmpjes). Ze is later overleden en ze had zelfs geregeld dat iemand dat kwam melden. Volgensmij had ze 3 kinderen. Haar naam ligt op het puntje van mijn tong...kan er niet opkomen.
Een topic over een dame die dacht dat ze in verwachting was vanwege darm-gerommel, zelfs een echo daarvoor heeft gehad want het bewoog naar haar mans hand toe.. daarvoor had ze aangegeven dat ze niet voor een derde kindje wilde gaan. (Nogeentje oid) Ik ben vooral benieuwd of er een derde kindje bij is gekomen..
Randi misschien? Dat is me ook bijgebleven in elk geval. De moeder van Nina en Tia. Bij mij zijn het vooral de verdrietige topics die me bij zijn gebleven, maar daarvan zijn de meeste hier al genoemd. Ook nog een lid (best bekend toen) waarvan haar man op vakantie overleden was volgens mij (in Marokko ofzo?). En nog een vrouw wiens man een motorongeluk kreeg en ook overleed (hij was dacht ik politieagent?). Is allemaal al lang geleden, dus ik weet het niet meer zo goed. En ThunderAngel en Brielle zal ik ook nooit vergeten.
Edit: het verhaal van Feilo is me ook heel erg bijgebleven, haar man is overleden aan melanoomkanker aan zijn oog. Ik heb dit zelf ook gehad, dus dat kwam wel even extra hard binnen. Zo erg om dan achter te blijven met je jonge kinderen.
Hij had toch een plekje op zijn been? Vond dat inderdaad heel heftig. Net als HabibiAna, biancs, Babii. Het het topic van Feilo gevonden: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/vriend-heeft-melanoom.357426/
Oh, ik dacht misschien Chillin (of zoiets?) Ook zij is overleden aan kanker en wad bezig om herrinneringen te verzamelen voor haar kinderen. Ineens was ze stil en later werd gemeld dat ze overleden was. Heftig..
Ow er stond me nog iets van bij dat het (ook?) op/in zijn oog zat. Ik heb het toen niet heel goed gevolgd, omdat het een beetje te confronterend was. Maar ik heb het nu gelezen inderdaad, geen idee hoe ik daar bij kwam dan.
Ik denk ook niet dat dit Vlinder is. Deze vrouw is in haar 50 en Vlinder kon nog makkelijk voor een derde gaan. Verder is het filmpje echt tenenkrommend. "ja wetenschappelijk bewezen hoor!" en dat nemen ze dan ook gewoon aan "oh oke"
Ja qua leeftijd idd niet. Maar ze klonk imo best wel er als Vlinder84. Wetenschappelijk bewezen, en dan noemt ze 1 voorbeeld bestaande uit 1 telling. Dat is geen wetenschappelijk onderzoek. Daarvoor heb je veel proefpersonen en herhaling voor nodig...
Dat met het kuikentje was ik haha. Kipnugget was dat, ze is nog een hele poos bij ons geweest, maar vorig jaar overleed ze.
Het topic van @Pipo30 toen ze erachter kwam dat ze al 18 weken zwanger was en met 24 weken al bevallen. Het topic van iemand die niet kon begrijpen dat kinderen van een bepaalde leeftijd kunnen verdrinken. Het topic van @Tienn
Schoot me er nog een te binnen, maar ben de naam van ts kwijt.. kleine ....? Haar dochtertje was ziek (rond kerst) en ze plaatste hier toen nog een topic over wat het kon zijn, dat meisje is kort daarna overleden. Dacht dat het meisje Annabel heet?