Kleine Sara? Die ook geen paracetamol wilde geven aan haar kind? Volgens mij bleek dat allemaal nep te zijn.
Ik kon het me al niet herinneren... Ben blij dat jij het was, ik begon al aan mijn geheugen te twijfelen...
Ja die kan ik me ook nog herinneren. Waren op vakantie toch, ze was nog niet heel erg lang zwanger? Hadden al een dochtertje als ik het me goed herinner. Kan het topic helaas niet meer vinden, vraag me nu soms nog af hoe het met die man en dochter gaat.
In bed waarschijnlijk. En nogmaals. En nogmaals. En nogmaals. En nogmaals. En nogmaals. En nogmaals. Etc.
Hier gaat alles prima hoor Met zoontje gaat het goed en ben nu een tijdje aan het daten met een hele leuke man die best wel eens potentie kan hebben voor meer. Ik heb geen glazen bol maar wel tot over mn oren verliefd. Met ex is alles niet veel veranderd al komt hij minder vaak voor ons zoontje nu ik serieus aan het worden ben met iemand anders. Gelukkig vraagt de kleine zelden om hem. We gaan het zien...
- Het topic van die vrouw die stiekem zwanger probeerde te worden. Ze woonde in het buitenland dus niemand kon haar vriend inlichten. Hij was rouwende van het verlies van 1 van zijn ouders en zij wilde hem blij maken met een kindje hoewel hij had aangegeven hier nog niet aan toe te zijn. En ze gebruikte sponsjes ofzo om haar menstruatie te verbergen? Het topic is uiteindelijk verwijderd, maar het ging er hard aan toe. - het topic van KleineFee - HabiBiana & Biancs - De kerstbomenfluisteraar - het topic over kinderen die verdrinken - Tienn
Ik ben erg benieuwd hoe het met Kaala en haar dochtertje is. Of haar dochtertje nog steeds bij haar ex en diens oom woont?
Bedankt voor je update. Dus ex heeft ook nog niets verteld over zijn 'geheime' zoontje? Veel geluk met daten.