Precies dezelfde, toevallig van de week nog zitten denken aan die eerste. Je bedoeld toch die vrouw die haar kind geen PCM wou geven enzo en toen lag dr dochter doodziek in t zkh verzonnen topic?
Oh ik dacht eigenlijk meteen aan Dawn (dat lid haalde foto's van een blog, kindje was al overleden en zij vertaalde het verhaal en postte het hier alsof het updates van haar eigen situatie waren ) maar kleinesara herinner ik me ook nog inderdaad!
Bedankt! Haha, echt grappig dat er een heel topic over was dat blijkbaar een jaarlijks terugkomend iets was . TS maakte er echt werk van . En ook grappig dat veel mensen zeggen dat de omschrijving klopt, terwijl iedereen zich wel ergens in herkent in een stukje tekst vol met kenmerken .
Ja echt verschrikkelijk. Een lid was er toen achtergekomen, had die blog gevonden waar de foto's opstonden enzo..
Waarom in haar bed? Zodat ze kon zeggen dat ie er per ongeluk uitgevallen was in haar slaap, mocht haar partner erachter komen?
Haha, geweldig die ja! Die dr eigen spiraal verwijderd had en wanneer ze al zwanger was deze in bed wilde leggen zodat dr vriend 'm zou vinden en zou denken dat-ie spontaan uitgevallen was
echt misselijk. net als pas die lid. die foto's van andere in show je outfit topic plaatste was dat niet 12augustus of zoiets?
Mocht je hem echt kwijtgeraakt zijn, vind je die toch binnen een paar dagen wel terug... En dan precies van die paar dagen onbeschermde seks zwanger Dan ben je toch ook wel heel stom als je daar in trapt als man? Hoewel... Ik mocht in eerste instantie geen pil gebruiken van mijn partner, hij had gehoord dat ik daardoor onvruchtbaar zou worden. Dus goedgelovigen bestaan nog wel
Ik zit hier denk ik nog niet zo lang, want er zijn me weinig topics echt bij gebleven. Wat altijd blijft hangen zijn de verhalen over slechte echo's en afgebroken zwangerschappen. Dat hakt er altijd flink in. Moet wel zeggen dat ik me al een half uur kostelijk vermaak met het teruglezen van een aantal threads. Weet iemand nog een site waar ik een Duplo trein voor 45 euro kan bestellen?